Marks & Spencer zasypuje w tym roku modowymi newsami. Wiosną firma wprowadziła do ogólnopolskiej sprzedaży swoje najmodniejsze linie Limited Collection i Autograph, niecały miesiąc później wprowadziła do polskiej oferty ekologiczną kolekcję, której twarzą jest super modelka Eugenia Volodina, a teraz angażuje się w telewizyjną zabawę w modę. Firma jest teraz sponsorem programu telewizyjnego „Moda z bloga” z szafiarkami w roli głównej. Można go oglądać w każdą niedzielę na TVN Style.
Program ma formułę rywalizacji między szafiarkami, czyli dziewczynami kochającymi ciuchy i piszącymi blogi o modzie. W każdym z odcinków uczestniczki ubierają się zgodnie z narzuconym przez jury tematem i budżetem. Mają na to niewiele czasu i sporo sklepów do odwiedzenia (zupełnie jak w normalnym życiu!). Po zabawie przychodzi czas na ocenę fachowców, wśród nich Doroty Williams, jednej z najbardziej znanych polskich stylistek.
Do zabawy dołączyła się także firma Marks & Spencer, która po raz pierwszy sponsoruje program w polskiej telewizji. W Polsce Marks & Spencer dał się poznać jako marka oferująca innowacyjne, świetnej jakości ubrania, a teraz udowadnia, że potrafi być również bardzo HOT. Wiosną, firma wprowadziła do większości polskich sklepów swoje najmodniejsze linie ubrań i akcesoriów – Limited Collection oraz Autograph. Można je teraz kupić w wielu miastach poza Warszawą. Od kwietnia, w wybranych sklepach dostępna jest też ekologiczna kolekcja Indigo Green, którą tworzą najmodniejsze w tym sezonie dżinsowe ubrania. Teraz, w maju, Marks & Spencer przyłączył się do telewizyjnej zabawy w modę i razem z TVN Style pokazuje, że można się naprawdę fajnie ubierać za nieduże pieniądze.
Program potrwa do 10 lipca, premierowe odcinki można oglądać w każdą niedzielę o 9:45 na TVN Style.
Zobacz salony Marks & Spencer w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Marks & Spencer
Tagi: