Największy salon otwarty zostanie pod szyldem Reserved (prawie 600 mkw. w Lublinie i ponad 460 mkw. w Białymstoku). Obok niego grupa zdecydowała się na otwarcie salonów outletowych marek Cropp, Mohito i Sinsay, z których każdy zajmie powierzchnię blisko 300 mkw.
- Zgodnie z deklaracją LPP projekty Outlet Center są jedynymi w tych miastach, w których grupa otworzy sklepy outletowe. To bardzo ważna dla nas deklaracja, potwierdzająca siłę i atrakcyjność naszych projektów. Spotykają się one z entuzjastycznym przyjęciem ze strony najemców, trafiają bowiem w oczekiwania aglomeracji lubelskiej i białostockiej – mówi reprezentujący inwestora Bartłomiej Wójtowicz, dyrektor ds. Powierzchni Komercyjnych.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z kierunku, w jakim zmierza proces wynajmu powierzchni w projektach Outlet Center w każdym z miast – dodaje Wójtowicz –
dzięki podpisanym umowom oraz biorąc pod uwagę zainteresowanie i stopień zaawansowania kolejnych negocjacji jesteśmy pewni, że uda nam się stworzyć klasyczne centrum outletowe, w którym klienci znajdą przede wszystkim całoroczne, doskonałe oferty cenowe. Mimo zainteresowania naszym projektem ze strony spożywczych oraz meblowych sieci handlowych nie zdecydowaliśmy się na podjęcie rozmów, chcąc bezwzględnie utrzymać klasyczny charakter centrum outletowego, a nie zbaczać w kierunku obiektu o charakterze regularnego centrum handlowego tylko dla epatowania wielkością komercjalizacji. Dlatego planując kształt całego parku handlowego w Białymstoku dyskont spożywczy Biedronka pojawił się jako osobna, wydzielona część inwestycji, otwarta jeszcze w grudniu 2013 roku. Także salon Agata Meble powstanie jako oddzielna część kompleksu handlowego.
Tagi: