Marketing online – nowa usługa Poczty Polskiej dla e-commerce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-09-07 | 11:00
Poczta Polska wdrożyła kolejne rozwiązanie dla partnerów prowadzących biznes e-commerce. Główny obszar działań – obsługę paczek, przesyłek kurierskich i listów – wzbogacono o  narzędzia przeznaczone do obsługi marketingu online. Nowa usługa powiększa pakiet dotychczasowych mechanizmów stworzonych dla branży e-commerce i uzupełnia ofertę Poczty Polskiej dla tego segmentu.
Marketing online oferowany przez Pocztę Polską to odpowiedź na oczekiwania sklepów internetowych i nieustający rozwój rynku, zarówno od strony podażowej, jak i popytowej. Już 93% Polaków regularnie kupuje w internecie. Do tej grupy zaliczają się zarówno mieszkańcy większych, jak i mniejszych miejscowości, poszukujący atrakcyjnych produktów w różnych kategoriach. Klienci wybierają spośród wielu ofert, najczęściej porównując je wcześniej między sobą i szukając opinii. Skusi ich na pewno korzystna cena i terminowa dostawa. Pierwszą bitwę o klienta wygra jednak ten, kto sięgnie po skuteczne narzędzia promocji w internecie i wyróżni dzięki temu swoją ofertę.
– Partnerzy Poczty Polskiej myślą o swoim biznesie wielowymiarowo. Wiedzą, że dziś bez promocji nie zaistnieją w świadomości klienta. Wiedzą też, że Poczta jest otwarta na zmiany rynku e-commerce i proponuje rozwiązania, które ten rynek wspierają. Rozmawiając z partnerami biznesowymi o marketingu online, widzimy, że chcą korzystać z tego narzędzia – albo sięgają po nie we własnym zakresie i potrzebują profesjonalnego wsparcia, albo wspierali ich partnerzy, którzy nie spełnili oczekiwań. Reagują pozytywnie, wiedząc, jak dotychczasowa współpraca rozwinęła ich biznes. My znamy ich potrzeby. Wiemy, co może im zaoferować marketing online – zwiększoną widoczność w internacie, silniejszy wizerunek marki w sieci. Umawiamy się na w pełni mierzalne efekty. Obieramy wspólnie cel, planujemy działania i realizujemy kampanię. – wyjaśnia Paulina Reguła, specjalista ds. rozwoju produktu w dziale e-commerce.
Marketing online (marketing internetowy) to przede wszystkim promocja towarów i usług, docierająca zarówno do bieżących, jak i potencjalnych nowych klientów. Promocja jest prowadzona online, przy użyciu narzędzi internetowych, i obejmuje:
  •   działania SEM (search engine marketing), działania SEO (search engine optimalization),
  •     analitykę internetową – tj. analizę potrzeb firmy w środowisku digitalowym oraz plan rozwoju działań w kanałach marketingu internetowego,
  •     Google Analytics,
  •     Facebook – prowadzenie fanpage’a firmy na Facebooku profesjonalnie i zgodnie z obraną strategią oraz identyfikacją,
  •     Facebook Ads – narzędzie do tworzenia kampanii reklamowych,
  •     e-mail marketing – spersonalizowany system mailingowy.

Kompleksowe kampanie w marketingu internetowym pozwalają zagospodarować każdy moment styku potencjalnego klienta z marką. Należy pamiętać, że e-klienci kupują, ale też prowadzą w internecie tzw. działania okołozakupowe – porównują ceny, czytają opisy i opinie na temat produktów. Mówimy o tzw. efekcie ROPO, kiedy poszukiwania towarów lub usług odbywają się w sieci, natomiast do samego zakupu dochodzi offline. Wiedząc, że pierwszy kontakt z produktem odbywa się w sieci, warto dbać o promocję i w efekcie być widocznym dla klienta, zwłaszcza kiedy działa się na rynku w modelu omnichannel. Usługi i rozwiązania z zakresu marketingu online klientom Poczty Polskiej dostarczy agencja digital marketingu They.pl.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-10-12 do 2016-10-12

Marketing online – nowa usługa Poczty Polskiej dla e-commerce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.