MODO to zupełnie nowatorski koncept sprzedaży mody, który przyciąga inne innowacyjne pomysły. Do grona marek dołączy Woolinsky, debiutująca marka, będąca wynikiem współpracy słynącej z wełnianych kolekcji firmy Alwero i projektanta Maksymiliana Sobolaka.
Marka Woolinsky to mariaż firmy z Bielska-Białej Alwero i pomysłów projektanta Maksymiliana Sobolaka. Efektem jest kolekcja ubrań z najlepszych polskich wełen dla pań i panów.
Firma Alwero to producent odzieży z Bielska-Białej, zagłębia polskiej wełny. Powstała w 1999 r. i od tamtej pory nieustannie rośnie. Zaczynając kierowała swoją ofertę głównie na rynek polski. Dziś krajowa sprzedaż stanowi jedynie 11% obrotów firmy. Współpracuje z odbiorcami w 27 krajach świata. Alwero to innowacyjna firma, która odważnie sięga po nowe wyzwania. Z kolei Maksymilian Sobolak to znany w świecie mody projektant. Do tej pory uczestniczył w projekcie Tundra Fashionlogic. Wełniany efekt mariażu Alwero i Maksymiliana Sobolaka będzie można podziwiać i nabyć w MODO już od października. Butik marki Woolinski stanie w strefie ART Fashion.
Centrum MODO wyróżnia się dobrze zorganizowaną przestrzenią, która została podzielona na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. Każda z nich zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu rynku. Strefy te nie będą odcięte od siebie, lecz mają się przenikać tworząc jedną całość. Jak dotąd skomercjalizowano już 80% powierzchni centrum. Otwarcie planowane jest na październik 2015.
Tagi: