W październiku br. zysk ze sprzedaży dodatków i akcesoriów w kolorze różowym marka Quiosque przekaże na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum, zajmującego się wsparciem kobiet po leczeniu raka piersi i profilaktyką tej choroby.
Marka Quiosque już po raz trzeci realizuje akcję "Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa", której celem jest zwrócenie uwagi kobiet na ich zdrowie, zachęcenie do zadbania o siebie i wykonania badań profilaktycznych.
Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi. Temat ten jest szczególnie bliski marce Quiosque, którą tworzą niemal wyłącznie kobiety.
Panie, które w październiku zrobią w salonach Quiosque zakupy powyżej 250 zł otrzymają wyjątkową broszkę w kształcie różowej wstążki – symbolu walki z rakiem piersi.
Aby przekonać Polki do regularnego wykonywania samobadania piersi, marka Quiosque przygotowała specjalne ulotki z krótkim instruktażem dotyczącym samobadania. W październiku otrzymują je wszystkie klientki odwiedzające salony sieci.
Tagi: