Marka Lotto pozyskała wyłącznego dystrybutora w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-20 | 15:59
Włoska marka Lotto, produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group – właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce.
Historia Lotto sięga 1973 roku. Początkowo marka stawiała wyłącznie na rynek włoski oraz włoskich sportowców, mocno związując się z tenisem. W latach 80. rozpoczęła działalność eksportową, rozwijając produkcję strojów oraz sprzętu związanego z innymi dziedzinami sportowymi – m.in. z piłką nożną. Dziś twarzami marki są polskie tenisistki – Agnieszka i Urszula Radwańskie, tenisista David Ferrer, reprezentant Hiszpanii w piłce nożnej Joan Capdevila oraz włoski piłkarz Andrea Ranocchia.
Marka Lotto to 4 podstawowe kolekcje. Linie Tennis i Running będą dostępne tylko dla klientów hurtowych MIG oraz w kanałach sprzedaży e-commerce. Z kolei linie Football i Lifestyle dostępne w hurcie oraz w strumieniu retailowym 50 style.
– Zachęceni sukcesami, które pod wodzą Lotto odnoszą sportowcy na całym świecie postanowiliśmy zaprezentować jej produkty polskiemu konsumentowi. Oprócz profesjonalnych linii dla sportowców i amatorów sportu zaprezentujemy kolekcję lifestylową. Solidną i jednocześnie świetnie uszytą – mówi Konrad Gill, brand manager marki Lotto w Marketing Investment Group.
MIG stawia na silną współpracę z klientami hurtowymi. - Nasza oferta z pewnością będzie konkurencyjna – zależy nam na promocji marki w Polsce na szeroką skalę. Wierzymy, że klienci docenią najważniejsze zalety Lotto, która przecież jest firmowana przez naszą gwiazdę tenisa – Agnieszkę Radwańską. Lotto zdobyło zaufanie prawdziwych gwiazd ze świata sportu. Wierzymy, że i polscy klienci nie będą się długo wahać i z radością przyjmą obecność marki na polskim rynku – dodaje Konrad Gill.
Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Head, Confront, Feewear oraz platformą sprzedaży B2B Pro-Game.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-06-09 do 2012-06-17

Zobacz także

Marka Lotto pozyskała wyłącznego dystrybutora w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.