Marka Klif najsilniejszą marką centrów handlowych w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-01-05 | 14:00
W szóstej edycji projektu Superbrands marka Klif została kolejny raz uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuł Superbrands Polska 2012. Ponownie Centra handlowe Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które otrzymały to wyróżnienie.
Jak ocenili niezależni eksperci marketingu, reklamy i brandingu zasiadający w tegorocznej Radzie Marek, centra handlowe Klif zbudowały wyrazistą i silną pozycję w swoim segmencie rynku, wywołują pozytywne emocje wśród konsumentów oferując unikalne korzyści funkcjonalne i stale wyprzedzając konkurencję w branży. Tytuł i statuetka Superbrands to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana  w 80 krajach na całym świecie, to również dowód zaufania konsumentów do marki. Tym razem do grona jurorów konkursu zaproszono aż 38 osobistości. Co ważne  ̶  w ich doborze został zachowany pełen parytet płci, gwarantujący obiektywizm oceny produktów i usług skierowanych do kobiet i mężczyzn. W ocenie jurorów, m.in. pani Natalii Hatalskiej, Centrum Handlowe Klif to jedna z pierwszych galerii handlowych zarówno w Trójmieście, jak i w Warszawie. Mimo swojego bardzo długiego stażu (w Gdyni od 1996 roku) wciąż jest bardzo popularne i jednocześnie utrzymujące wysoki poziom. Na uwagę zasługuje przede wszystkim strategia Klifu, który w obliczu rosnącej konkurencji postawił przede wszystkim na tzw. „wymagającego klienta”. W ofercie Klifu dostępnych jest więc wiele marek z segmentu premium, a samo centrum stawia na kameralność, wygodę (darmowy parking) i oferty specjalne połączone z wydarzeniami kulturalnymi (m.in. koncerty gwiazd, np. Grzegorza Turnaua). 
- Markę Klif i Galerie Handlowe nią sygnowane wyróżnia unikatowy design, ciekawe projekty promocyjne, dobrze przygotowane kampanie reklamowe. W Galerii dostępne sa produkty wiodących marek polskich i światowych. Centrum jest także dobrze wkomponowane w przestrzeń miejska, z dobrze zaprojektowanymi parkingami i przyjaznymi strefami handlowymi – uzasadnia wyróżnienie marki Klif kolejny juror konkursu Superbrands pan Jacek Kotarbiński z POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail.
Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa blisko 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów. Zarówno głosowanie, jak i badanie zostały przeprowadzone przez Internet. W ocenie opartej na skali od 1 do 20 punktów konsumenci odnosili się do definicji „Superbrand” sformułowanej przez The Superbrands Ltd.: Superbrand to marka, która osiągnęła wyjątkową reputację w swojej dziedzinie na rynku polskim. Superbrand oferuje znaczące emocjonalne i funkcjonalne korzyści, których konsumenci pragną i rozpoznają. Korzyści te stanowią o przewadze tej marki nad markami konkurencyjnymi. Tytuł Superbrands przysługuje zatem markom, które wypracowały sobie niezwykle silną pozycję w swojej branży. Konsumenci wybierający markę posiadającą tytuł Superbands mają pewność, że marka ta jest silna, rozpoznawalna i wyjątkowa na rynku.
Wśród kryteriów oceny znalazły się:
- rozpoznawalność marki
- wyrazistość marki
- wyjątkowe korzyści emocjonalne i funkcjonalne, jakie oferuje
- silna pozycja na tle konkurencji
- aktywne budowanie relacji z użytkownikami
- spójność działań marketingowych
- ciągły rozwój
 
W badaniu konsumenckim wzięło udział 2700 osób. Zostały one poproszone o ocenę, na ile tytuł Superbrands pasuje do wybranych marek.
W nadchodzących miesiącach historie sukcesu wybranych marek trafią do kolejnej edycji Albumu Superbrands, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu". Album zostanie zaprezentowany podczas kolejnej Gali Superbrands.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Klif Warszawa
Zobacz sklepy w CH Klif Warszawa
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Klifie Gdynia
Zobacz sklepy w Klifie Gdynia
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Marka Klif najsilniejszą marką centrów handlowych w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.