Marka KiK stawia na rozwój

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-11-09 | 14:05
Październik okazał się być niezwykle owocny dla rozwoju marki KiK w Polsce - jednej z wiodących sieci detalicznych na europejskim rynku. Tylko w tym miesiącu nastąpiło bowiem otwarcie aż 5 kolejnych sklepów tej firmy, co udowadnia, że jej motto „korzystnie, modnie, z pomysłem”, odnoszące się zarówno do oferowania zgodnych z najnowszymi trendami produktów w atrakcyjnych cenach, jak i komfortowych zakupów, bezbłędnie trafiło w preferencje Polaków.
Gdańsk, Wołomin, Nowy Dwór Mazowiecki, Łódź oraz Tomaszów Mazowiecki – zakupowa mapa wszystkich tych miast w październiku powiększyła się o pierwszy lub kolejny już sklep należący do sieci KiK. „Rekordzistami” w tym gronie są stolice województw pomorskiego i łódzkiego. To właśnie tutaj funkcjonują aż trzy lokale należące do marki KiK. Firma nie boi się też wyzwań. Organizacja otwarć, którym każdorazowo towarzyszą konkursy, atrakcje i specjalne akcje promocyjne, więcej niż 1 sklepu w ciągu dnia nie stanowi dla jej zespołu żadnego problemu. Świadczy o tym między innymi zadowolenie i wysoka frekwencja klientów uczestniczących w otwarciach łódzkiego i tomaszowskiego sklepu, które miały miejsce – równolegle – 27 października.  
Odpowiednia lokalizacja to priorytet
Dogodna lokalizacja to jeden z podstawowych determinantów decyzji o kolejnym otwarciu. 
– Jako marka kierująca swoją ofertę do szerokiego grona odbiorców – zwłaszcza do rodzin –  zwracamy szczególną uwagę na to, by nasze lokale były dla nich łatwo dostępne. To oznacza nie tylko bliskość osiedli mieszkaniowych, innych obiektów handlowo-usługowych, lecz także możliwość łatwego dojazdu czy zaparkowania. Do naszych priorytetów należy umożliwienie klientom zrobienia zakupów w komfortowych warunkach. Dlatego bezwzględnie przestrzegamy zasady, by sklepy marki KiK miały powierzchnię co najmniej 500 m kw., co daje możliwość wygodnego rozlokowania produktów i zorganizowania odpowiednio szerokich alejek – takich, by swobodnie można było się nimi przemieszczać z dziecięcym wózkiem – zaznacza dyrektor generalny sieci, Mariusz Kulik.
Oferta produktowa kluczem do sukcesu
Kolejną kwestią, która jest bardzo istotna w budowaniu sukcesu marki na polskim rynku, jest prezentowana oferta produktowa. Przez cały rok w sklepach KiK klienci mogą wybierać spośród szerokiego wachlarza odzieży i dodatków przeznaczonych dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży, które są dostosowane do zmieniających się pór roku i uwzględniają najnowsze, światowe trendy w modzie. Mimo niskich cen – na które składa się nie tylko ich regularna wysokość, lecz także częste promocje i rabaty – firma niezmiennie przywiązuje ogromną wagę do standardów jakości i bezpieczeństwa użytkowania.
Te reguły odnoszą się do wszystkich produktów oferowanych przez sieć. Dużym powodzeniem wśród klientów cieszą się zabawki, dekoracje, tekstylia i akcesoria do domu – dzięki ich różnorodności, podczas jednego wyjścia na zakupy można skompletować wyposażenie zarówno do sypialni, salonu, kuchni oraz łazienki, jak i zadbać o rozrywkę dla swoich dzieci. Oprócz stałej oferty, marka cyklicznie udostępnia w sprzedaży również produkty sezonowe, w tym elementy dekoracyjne na Święta Bożego Narodzenia i Wielkanoc, czy też te związane z wakacyjnym spędzaniem czasu na urlopie.
Ekspansja odpowiedzią na oczekiwania klientów
O niewątpliwym powodzeniu firmy KiK w Polsce świadczy nie tylko coraz większa liczba lokali należących do tej sieci, lecz także prestiżowe wyróżnienie, jakim została uhonorowana – Złoty Laur Klienta 2016 w kategorii „jakość obsługi”.
– Pozytywna reakcja klientów na nasze starania to dla nas największa nagroda. Jesteśmy zaszczyceni tym, że Polacy obdarzyli nas zaufaniem i że zostaliśmy przez nich docenieni w tak wyjątkowy sposób. To jednocześnie ogromna motywacja, by z jeszcze większym zaangażowaniem spełniać ich potrzeby i oczekiwania. Dlatego bardzo ważną częścią naszej strategii jest dalsza ekspansja nad Wisłą. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby Polaków, którzy cenią swój czas, komfort i pieniądze, co realizujemy otwierając kolejne sklepy zarówno w dużych miastach, jak również mniejszych miejscowościach. Naszym celem jest 150 lokali w całej Polsce do końca 2016 roku i wszystko wskazuje na to, że uda nam się go osiągnąć, a być może nawet przekroczyć – prognozuje Mariusz Kulik.
Tagi:
Oceń artykuł:

Marka KiK stawia na rozwój

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.