Marka Etam, ikona francuskiej bielizny, kontynuuje dynamiczny rozwój na polskim rynku. 22 czerwca 2016 wystartował salon w warszawskim centrum handlowym. To już 16. sklep marki w Polsce. Zarząd firmy już zapowiada kolejne otwarcia.
Marka Etam, coraz śmielej podbija serca Polek spragnionych zmysłowych produktów. Po zeszłorocznych otwarciach m.in. w dwóch innych warszawskich centrach handlowych oraz w Bydgoszczy, czas na kolejne centrum w Warszawie. Salon o powierzchni 127 mkw. przygotowany został według nowego, odświeżonego konceptu marki. Klientki znajdą w nim bieliznę dzienną i nocną, akcesoria, stroje kąpielowe i odzież plażową.
- To absolutnie wyjątkowy rok w historii Etam i to z wielu powodów. Marka obchodzi okrągłe, setne urodziny. Na polskim rynku mamy zaplanowane co najmniej trzy ważne otwarcia. Pod koniec roku powinniśmy ruszyć również ze sklepem on-line dla polskich klientek. A do tego już niedługo wdrożymy nowy, wyjątkowy program lojalnościowy. Jednym słowem, nie zwalniamy tempa – komentuje Jarosław Prażmo, Dyrektor Generalny Etam Poland.
Obecnie marka posiada 16. sklepów w 7 miastach, w tym jeden sklep outletowy. Salon w Wola Park usytuowany jest na parterze centrum handlowego.
Tagi: