Marka Furla podjęła współpracę ze światowej klasy fotografem - Mario Testino, który jest znany na całym świecie ze swojej kreatywności. Wizerunek marki w najnowszej kampanii reprezentuje również top modelka - Anja Rubik.
Inaugurując kolekcję wiosna/ lato 2015, marka rozwinie projekt 360 stopni, który będzie promowany na każdej płaszczyźnie komunikacji: w punktach sprzedaży, w mediach oraz na stronie internetowej.
W pierwszych etapach długotrwałej współpracy Testino i marki Furla, powstanie kolorowy, radosny i zaraźliwy włoski styl życia, zarówno ikoniczny jak i z silną mieszanką jakości oraz innowacji. Żywe i dynamiczne obrazy będą odzwierciedlone w kampanii reklamowej dla mediów oraz dla odbiorców w telewizji, w sklepach oraz w katalogach internetowych. Marka pojawi się również w filmach, na platformach społecznościowych.
Nowe wyzwanie, które stawia przed sobą firma Furla jest silną inicjatywą strategii marketingowej. Ma to na celu wprowadzić markę Furla w kolejny etap rozwoju międzynarodowego.
-To jest bardzo pozytywne i ekscytujące wydarzenie także dla marki. Jesteśmy dumni, że możemy rozpocząć współpracę z takim artystą jak Mario Testino. Mamy nadzieję, że talent i twórczość Testino wprowadzi nas do kolejnego poziomu globalnej ewolucji - oświadcza Eraldo Poletto, dyrektor generalny Furla.
- Furla to marka, która cechuje energia, życie i kolory. Kiedy patrzę na produkty, wyobrażam sobie, że ktokolwiek nosi produkty Furla świetnie wygląda i dobrze się bawi. Tą wielką podróż zaczynamy razem - powiedział Mario Testino o marce.
Tagi: