Ranking IV edycji Programu „Jakość Obsługi” powstał na podstawie dwudziestu tysięcy ankiet o jakości obsługi centrów handlowych, ocenionych w skali od 5 (bardzo dobra) do 1 (bardzo zła). Oceniającymi byli klienci. To oni kompleksowo recenzowali pracę centrów handlowych w swoim mieście, biorąc pod uwagę różne aspekty jakości ich obsługi. Oceny przyznawali między innymi za lokalizację, liczbę sklepów, oferowaną rozrywkę, czystość czy udogodnienia dla klientów. Ich głosy zdecydowały, które z centrów mogą się chwalić godłem Jakość Obsługi 2011.
Manufaktura uznana została przez ankietowanych za najlepszą w Łodzi, ale też uzyskała najwyższą notę spośród wszystkich centrów w rankingu - 4,72.
-
To wyróżnienie ma dla nas wyjątkową wagę, bo pochodzi od naszych gości – mówi Sławomir Murawski, Dyrektor Manufaktury. –
A przecież to zadowolenie klientów jest nadrzędnym celem wszystkich pracujących na co dzień w Manufakturze.
Ranking obejmuje 50 centrów handlowych, po pięć najlepszych w dziesięciu największych miastach Polski, wybranych spośród ponad 150 ocenionych przez gości galerii handlowych z całej Polski.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Manufaktura
Zobacz sklepy w CH Manufaktura
Tagi: