Włoska marka modowa - Manila Grace wzbogaciła ofertę handlową Fashion House Outlet Centre Warsaw, obiektu należącego do Polonia Property Fund 2 Ltd. - funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management.
Od początku maja w Fashion House Outlet Centre Warsaw działa salon marki Manila Grace (90 mkw.) , który uatrakcyjnił działy mody premium outletu, który już teraz tworzą takie marki jak: Liu Jo, Furla, Max Mara, Calvin Klein czy Michael Kors. Ubrania Manila Grace adresowane są do dynamicznych i nowoczesnych kobiet, które poszukują niebanalnych strojów wykonanych wyłącznie z naturalnych tkanin oraz z zachowaniem szczególnej dbałości o detale. Oryginalne, nowoczesne wzory i fasony sprawiają, że kolekcje tej firmy zapadają głęboko w pamięć.
- Segment luksusowych marek odzieżowych jest wyróżnikiem i siłą oferty handlowej Fashion House w Piasecznie. Manila Grace działa na rynku polskim dopiero od 3 lat, ale zdążyła już pozyskać grono stałych klientek. Jestem pewien, że unikatowy koncept outletowy dedykowany kobietom, które poszukują ubrań najwyższej jakości świetnie sprawdzi się w naszym centrum – komentuje Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management.
Wartość rynku dóbr luksusowych systematycznie wzrasta, co oznacza, że zapotrzebowanie na tego typu najemców w polskich obiektach handlowych wciąż rośnie. Wg szacunków wartość rynku premium w Polsce do 2018 roku wzrośnie o 17 proc. osiągając poziom niemal 17 mld zł. [1]
Fashion House Outlet Warszawa to jedno z trzech centrów wyprzedażowych zarządzanych przez Peakside Polonia Management. Ofertę obiektów tworzy ponad 100 markowych sklepów oferujących najwyższej jakości produkty w cenach niższych o 30% - 70% od cen w regularnych galeriach. Obecnie poziom najmu we wszystkich trzech centrach FHOC to 100% co jest ewenementem na polskim rynku outletowym; także sprzedaż utrzymuje się na rekordowym poziomie.