W jednym z warszawskich studiów Małgorzatę Sochę fotografował niestrudzony paparazzi – Marcin Tyszka. Praca tego sensacyjnego duetu jest zapowiedzią najnowszej kampanii reklamowej Centrum Handlowego Forum Gliwice, którego ambasadorką będzie właśnie Małgorzata Socha.
Jej niecodzienne stylizacje, szokujące zestawienia i niezwykłe kreacje w obiektywie Marcina Tyszki już wkrótce przestaną być pilnie strzeżoną tajemnicą i ujrzą światło dzienne. Kampania wiosna 2012 – zima 2013 nosi nazwę „Breaking news”. Jej styl i charakter zdjęć oddawać będzie klimat magazynów lajfstajlowych, a każdy z tematów kampanii podany zostanie w formie newsa. –
Od lat konsekwentnie budujemy nasz wizerunek współpracując ze znanymi osobistościami ze świata show biznesu. Udział Małgorzaty Sochy w naszej całorocznej kampanii jest tego wyrazem. Jej osoba idealnie wpisuje się w przyjętą na najbliższy okres strategię. Będziemy nią promować centrum jako miejsce okazji i premier handlowych, niecodziennych wydarzeń, nowinek ze świata mody. Pani Socha to także osoba zaangażowana w projekty charytatywne, co miało dla nas znaczenie przy wyborze – tłumaczy Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający CH Forum Gliwice z ramienia Avestus Real Estate.
Nowa kampania gliwickiego centrum ruszy w marcu i rozpocznie się prezentacją layoutu reklamującego sezon nowych kolekcji. Później przyjdzie czas na pozostałe kompozycje graficzne, z dwunastu przygotowanych w studiu i w agencji. Kampanię z Małgorzatą Sochą dla CH Forum przygotowała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Za fryzury na planie odpowiadał Kacper Rączkiewicz; make-up – Julita Jaskółka; stylizacje – Agnieszka Ścibor.
W poprzednich kampaniach reklamowych CH Forum korzystało z wizerunku innych gwiazd: Oli Kuligowskiej, Magdy Mołek oraz Agnieszki Włodarczyk.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Forum Gliwice
Zobacz sklepy w CH Forum Gliwice
Tagi: