Marka Agata wprowadza całkiem nową komunikację – po raz pierwszy stawia na udział ambasadora, którym została aktorka Małgorzata Socha. Celem nowej platformy komunikacji jest podkreślenie szerokiego wyboru mebli i dodatków.
Ogólnopolska kampania salonów Agata rozpoczęła się 30 marca i zaplanowana jest na dwanaście miesięcy. Kampania obejmie swoim zasięgiem radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz TV – sześć bazowych spotów 30’ i ich skróty 15’.
Jest taki moment, w którym trzeba przyspieszyć i dodać marce wyrazistości, dlatego po raz pierwszy do swoich działań marketingowych zdecydowaliśmy się pozyskać ambasadora. Do współpracy zaprosiliśmy szalenie popularną i lubianą aktorkę telewizyjną i teatralną, Małgorzatę Sochę. Wybór twarzy marki był bardzo ważnym i przemyślanym krokiem
– wyjaśnia Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu w Agata.