7 odsłon będzie miała tegoroczna kampania reklamowa Galerii Jurajskiej - największego centrum handlowego w Częstochowie. Centrum właśnie pokazało jej pierwszą odsłonę. Za zdjęcia do kampanii galerii odpowiada w tym roku Wojciech Wojtczak, fotograf mody. Twarzą centrum na 2015 rok została modelka Edyta Zając, znana m.in. z kampanii perfum Kenzo oraz kosmetyków Bourjois.
Znany fotograf i modelka
Galeria Jurajska chce przyciągnąć klientów magnetyzmem swojej nieustannie poszerzającej się oferty modowej i rozrywkowej. Licząca blisko 170 sklepów galeria w 2015 roku będzie promować się hasłem „Centrum przyciągania”, a także kreacją stworzoną przez krakowską agencję reklamową Madeinbrain Studio.
Autorem zdjęć do wszystkich odsłon tegorocznej linii kreatywnej jest Wojtek Wojtczak, znany fotograf mody, od lat współpracujący z najlepszymi magazynami lifestylowymi m.in. Galą i Sukcesem, a także programem TVN Top Model . W jego obiektywie stawali m.in. Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Chylińska, Doda oraz uczestnicy Top Model m.in. Michał Baryza i Mateusz Maga. Wojtczak jest również autorem kampanii reklamowych m.in. Gatty. Twarzą Galerii Jurajskiej została natomiast modelka Edyta Zając, znana m.in. z międzynarodowej kampanii perfum Flower Tag Kenzo.
Mocny kolor i magnetyzm
W warstwie graficznej autorzy kreacji położyli w 2015 roku nacisk na mocną kolorystykę, połączoną z nowoczesnymi stylizacjami stworzonymi przez Marię Szaj (ubrania) oraz Michała Bieleckiego (fryzury). Mają one dodatkowo podkreślić związek galerii ze światem mody, a także nieustannie poszerzającą się w centrum ofertą fashion.
-
Ta kampania przypomina dynamiczną sesję zdjęciową w najlepszym magazynie mody, a przeglądanie kolejnych jej odsłon jest jak kartkowanie rozkładówki. W ten sposób pokażemy w 2015 roku jak bardzo różnorodne jest nasze centrum handlowe i jak bardzo potrafi być magnetyczne, zarówno dla osób lubiących modę, jak i dla tych, którzy cenią sobie inne atrakcje galerii handlowych - mówi Violetta Dziubin.
I faktycznie, nowa linia kreatywna Galerii Jurajskiej jest dynamiczna, pełna ruchu i mody. Każda jej odsłona to natomiast zabawa stylizacją i kolorem, którego miks zmienia się w zależności od pory roku, organizowanego eventu, czy akcji. - Inspiracji do linii kreatywnej jej autorzy szukali zarówno w doskonale przygotowanych sesjach modowych, które maja podkreślić charakter naszej galerii, jak również w sztuce i grze barw, które mają ocieplać stylizacje i podkreślać ich magnetyzm. Ta linia kreatywna to zabawa modą na całego - mówi przedstawicielka galerii.
Tegoroczna kampania Galerii Jurajskiej obejmie m.in. outdoor, prasę oraz radio, a także social media. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Galerii Jurajskiej.
Tagi: