Magnetyczna kampania reklamowa Galerii Jurajskiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-03 | 11:29
7 odsłon będzie miała tegoroczna kampania reklamowa Galerii Jurajskiej - największego centrum handlowego w Częstochowie. Centrum właśnie pokazało jej pierwszą odsłonę. Za zdjęcia do kampanii galerii odpowiada w tym roku Wojciech Wojtczak, fotograf mody. Twarzą centrum na 2015 rok została modelka Edyta Zając, znana m.in. z kampanii perfum Kenzo oraz kosmetyków Bourjois.
Znany fotograf i modelka
Galeria Jurajska chce przyciągnąć klientów magnetyzmem swojej nieustannie poszerzającej się oferty modowej i rozrywkowej. Licząca blisko 170 sklepów galeria w 2015 roku będzie promować się hasłem „Centrum przyciągania”, a także kreacją stworzoną przez krakowską agencję reklamową Madeinbrain Studio.
Autorem zdjęć do wszystkich odsłon tegorocznej linii kreatywnej jest Wojtek Wojtczak, znany fotograf mody, od lat współpracujący z najlepszymi magazynami lifestylowymi m.in. Galą i Sukcesem, a także programem TVN Top Model . W jego obiektywie stawali m.in. Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Chylińska, Doda oraz uczestnicy Top Model m.in. Michał Baryza i Mateusz Maga. Wojtczak jest również autorem kampanii reklamowych m.in. Gatty. Twarzą Galerii Jurajskiej została natomiast modelka Edyta Zając, znana m.in. z międzynarodowej kampanii perfum Flower Tag Kenzo.
Mocny kolor i magnetyzm
W warstwie graficznej autorzy kreacji położyli w 2015 roku nacisk na mocną kolorystykę, połączoną z nowoczesnymi stylizacjami stworzonymi przez Marię Szaj (ubrania) oraz Michała Bieleckiego (fryzury). Mają one dodatkowo podkreślić związek galerii ze światem mody, a także nieustannie poszerzającą się w centrum ofertą fashion.
- Ta kampania przypomina dynamiczną sesję zdjęciową w najlepszym magazynie mody, a przeglądanie kolejnych jej odsłon jest jak kartkowanie rozkładówki. W ten sposób pokażemy w 2015 roku jak bardzo różnorodne jest nasze centrum handlowe i jak bardzo potrafi być magnetyczne, zarówno dla osób lubiących modę, jak i dla tych, którzy cenią sobie inne atrakcje galerii handlowych - mówi Violetta Dziubin.
I faktycznie, nowa linia kreatywna Galerii Jurajskiej jest dynamiczna, pełna ruchu i mody. Każda jej odsłona to natomiast zabawa stylizacją i kolorem, którego miks zmienia się w zależności od pory roku, organizowanego eventu, czy akcji. - Inspiracji do linii kreatywnej jej autorzy szukali zarówno w doskonale przygotowanych sesjach modowych, które maja podkreślić charakter naszej galerii, jak również w sztuce i grze barw, które mają ocieplać stylizacje i podkreślać ich magnetyzm. Ta linia kreatywna to zabawa modą na całego - mówi przedstawicielka galerii.
Tegoroczna kampania Galerii Jurajskiej obejmie m.in. outdoor, prasę oraz radio, a także social media. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Galerii Jurajskiej.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-31 do 2015-05-31

Magnetyczna kampania reklamowa Galerii Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.