Jest to już 11. edycja konkursu branży Custom Publishing organizowanego przez agencję wydawniczą Agape. WITTCHEN wyprzedził takie uznane pisma jak magazyn Raiffeisen Banku i Laboratorium Dr Ireny Eris.
-
To nagroda za ciężką pracę jaką wkładamy w każdy kolejny numer naszego magazynu. Zwracamy uwagę na najmniejszy szczegół, aby oddać w ręce czytelników magazyn na najwyższym poziomie – mówi Monika Wittchen, wiceprezes firmy.
Magazyn wychodzi nieprzerwanie od 2007 roku, początkowo jako kwartalnik, a aktualnie jako półrocznik. Ukazuje się w nakładzie 43 tysięcy egzemplarzy i jest dystrybuowany imiennie do grona klientów i partnerów firmy, osób ze świata biznesu, mody, kultury i sztuki. Redakcją magazynu zajmuje się od początku istnienia firma Yo-Media.
-
Stworzyliśmy magazyn WITTCHEN z myślą o naszych klientach, którzy poszukują informacji o ciekawych miejscach, wyjątkowych potrawach i światowych trendach we wzornictwie. – tłumaczy Pani Prezes. –
W jego powstawaniu pomaga nam grono stałych felietonistów, do których należą Piotr Adamczyk, Agustin Egurrola, Stanisław Krajski, Artur Pietras a od niedawna Agnieszka Maciąg.
To nie pierwsza nagroda przyznana dla Magazynu WITTCHEN. W poprzedniej edycji konkursu zdobył nagrodę „Zdjęcie Roku 2010”, za portret Andrzeja Mleczki, a w 2008 roku zwyciężył w kategorii „Okładka Roku”.
Zobacz salony WITTCHEN w centrach handlowych
Zobacz kolekcje WITTCHEN
Tagi: