Magazyn TopGear wybrał galerię Cuprum Arena

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-21 | 12:30
W lubińskiej galerii doszło do precedensu. Po raz pierwszy pozwolono na to, aby klientki wjechały do centrum handlowego samochodami… nie, nie do garażu, ale do konkretnych sklepów. Na parter, na piętra, do kina… wszystko w ramach realizacji materiału prasowego przez prestiżowy magazyn TopGear.
TopGear to motoryzacyjny autorytet. Motomaniacy doskonale znają angielskie trio z programu telewizyjnego pod tym właśnie tytułem. A recenzje Jeremiego Clarksona, Jamesa Maya, czy Richarda Hammonda często decydują o sympatii lub jej braku do konkretnych marek milionów widzów i czytelników magazynu. W wielu krajach ukazuje się bowiem papierowa wersja materiału filmowego. Na całym świecie nazwa TopGear kojarzy się charyzmatyczną i dowcipną oceną technicznych możliwości pojazdów. Pościgi, wyścigi, maratony – producenci i sami dziennikarze dbają o to, aby zaskakiwać nie tylko merytoryczną oprawą, ale również niesamowitymi zdjęciami. I właśnie między innymi ten argument zadecydował o wyjątkowym wydarzeniu, które odbyło się w nocy z 17 na 18 stycznia w galerii Cuprum Arena w Lubinie. Centrum handlowe zamieniło się w ogromny plan zdjęciowy. Wszystko na potrzeby polskiej edycji miesięcznika TopGear.
- Zawsze, realizując nasze materiały, staramy się poszukiwać atrakcyjnych miejsc pod względem architektonicznym. Interesują nas unikatowe konstrukcje. Takim obiektem niewątpliwie jest galeria handlowa Cuprum Arena. Jest to jeden z trzech obiektów tego typu, który powstał na planie koła. Musimy przyznać, że to powalająca budowla, która nawiązuje do regionu i dokładnie właśnie takiego miejsca szukaliśmy – informuje Michał Róziecki, Junior Brand Manager TopGear. Redakcja poszukiwała w Polsce galerii, która w znaczący sposób wizualnie będzie wyróżniać się na tle pozostałych i przede wszystkim pozwoli na realizację dzieła, którego do tej pory nikt na świecie nie dokonał. – Oczywiście robiono już materiały z samochodami w centrach handlowych, w Europie zrealizowano taki program z Clarksonem, ale tam wystąpiły tylko dwa samochody. My poszliśmy dalej i wprowadziliśmy aż pięć aut – dodaje Michał Róziecki. Producenci stworzyli specjalny scenariusz sesji, do której zaprosili 4 mieszkanki Lubina – młode, atrakcyjne i nowoczesne kobiety. – Nie chcieliśmy przedstawiać kolejnego wyścigu. Przy tym projekcie zaprezentowaliśmy samochody miejskie, którymi kobiety jeżdżą na zakupy, czy też na wyprzedaże – wyjaśnia Michał Róziecki. I taki temat tutaj dominuje: Piękne kobiety, przyjaciółki wybierają się wspólnie na shopping. Aby jednak nie tracić czasu, poruszają się po galerii samochodami.
Kierowcami pojazdów byli sami dziennikarze pisma: Red. Nacz. Piotr R. Frankowski, Z-ca Red. Nacz. Szymon Sołtysik, Piotr Ceran, Jarosław Horodecki oraz Piotr Dunaj, których doświadczenie w prowadzeniu pojazdów w najtrudniejszych warunkach, doskonale się sprawdziło. Ciasne uliczki, granitowa podłoga i monumentalne kolumny stanowiły naturalne przeszkody. Galeria, choć z ogromnym gabarytem, była nie lada wyzwaniem dla Toyoty IQ, Peugeota 107, Chevroleta Sparka, Smarta FourTwo i górującego nad nimi czarnego Jaguara XKR. Praca nad sesją trwała około 5 godzin, natomiast przygotowania nad nią to okres kilku tygodni i dwóch poprzedzających „wizji lokalnych”. Cały materiał zrealizowany został w nocy, kiedy obiekt był zamknięty dla klientów. Na potrzeby planu zdjęciowego w centrum otwarte zostały jednak sklepy, w których panie mogły zrealizować zakupy. – Ciekawostką jest fakt, że zakupy te zrealizowane zostały nie tylko w sklepach na parterze, ale również na piętrach, m.in. kobiety pojechały na film do kina Helios, które znajduje się na drugim poziomie. W tym wypadku musieliśmy skorzystać z windy, aby przetransportować samochody z poziomu na poziom – zdradza Michał Tur, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.
Efekt styczniowej pracy można podziwiać w magazynie, który się właśnie pojawił na rynku, ale również na popularnym serwisie YouTube.pl, gdzie ciekawie zmontowany film bije rekordy popularności. – Właśnie m.in. o taki marketing nam chodziło. Zdajemy sobie sprawę z tego, że niewiele galerii handlowych zdecydowałoby się na taką formę promocji. My jednak bardzo chętnie uczestniczymy w nowatorskich projektach, które podkreślają nasze innowacyjne podejście do handlu i do marketingu. Bardzo się cieszymy, że ten artykuł i film powstał właśnie u nas – podsumowuje współpracę z Top Gear Michał Tur. Natomiast sama redakcja przyznaje, że Cuprum Arena była i będzie prawdopodobnie jedyną polską galerią handlową, w której taki materiał zrealizowano. – Nigdy nie dublujemy pomysłów. Bardzo nam się dobrze współpracowało z lubińską galerią i jesteśmy pod wrażeniem otwartości tamtejszego zespołu – puentuje Michał Róziecki.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-03-12 do 2011-03-13

Zobacz także

Magazyn TopGear wybrał galerię Cuprum Arena

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.