Magazyn Galeriehandlowe.pl - maj 2012

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-05-27 | 16:49
Centra i sieci handlowe nieprzerwanie podążają za najnowszymi trendami. W większości przypadków jest to główny element strategii marketingowej. Także i my staramy się co miesiąc przedstawiać aktualne informacje branżowe, począwszy od wiadomości dotyczących bieżącej działalności centrów i sieci handlowych a na marketingu i nowoczesnych technologiach kończąc.
Po raz piąty oddajemy w Państwa ręce 120 stron branżowych informacji. Szczególnie gorąco zapraszamy do zapoznania się z artykułami eksperckimi (tylko w wersji drukowanej):
  • Euro 2012 w galeriach i sieciach handlowych

Już za kilka dni, będziemy świadkami historycznej dla Polski chwili. Dokładnie 8 czerwca zostanie rozegrany pierwszy mecz Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012 pomiędzy Polską a Grecją. Takie, światowej rangi wydarzenia stwarzają polskim przedsiębiorcom inwestorom okazję do pomnożenia swoich dochodów oraz autopromocji. Sytuację przed Euro 2012 doskonale wykorzystują znane w Polsce sieci i galerie handlowe. Jak wyglądają ich przygotowania do mistrzostw?
  • Genius Loci

Powinna budzić pozytywne skojarzenia i zachęcać do odwiedzenia centrum. Wpisywać się w lokalną historię i tradycję, a na dodatek być krótka i łatwa do zapamiętania. Musi być także unikalna, tak aby wyróżniać dane centrum na tle innych. Genius loci, czyli z łac. duch opiekuńczy danego miejsca, często ją determinuje. A wybór nie jest wcale taki prosty. Zobacz na co zwracają uwage specjaliści.
  • Pogodne pomysły z zagranicy

Przyciągnięcie klientów do centrum handlowego w dzisiejszych czasach wydaje się być nie lada wyzwaniem. Obecność licznej konkurencji sprawia, że galeria musi wyróżnić się na tle innych tak bardzo, aby zapisać się w świadomości klientów i zachęcić ich do odwiedzin. Zagraniczne centra handlowe umiejętnie wykorzystują tę sztukę i odnajdują nowe sposoby na to, aby stać się bezkonkurencyjnymi. Po raz kolejny przedstawiamy Państwu garść pomysłów na eventy zaczerpniętych z zagranicznych centrów handlowych.
  • Grupowe wsparcie sprzedaży

Wymagania łowców okazji nareszcie zostały spełnione. Już od ponad dwóch lat polscy klienci szukający atrakcyjnych ofert mogą korzystać z wyjątkowych obniżek cenowych znanych marek prezentujących swe usługi i produkty na portalach zakupowych. Przed sieciami handlowymi stoi jednak ciągle nie w pełni wykorzystana szansa na zastosowanie efektywnej formy reklamy połączonej z alternatywą tradycyjnych zakupów. W parze idą dwa, nierozłączne, podstawowe i najważniejsze warunki tego deal’u – konkurencja cenowa, a co za tym idzie, również jakościowa. Jakie oczekiwania mają sieci handlowe i jak na nie reagują portale zakupowe? Koniecznie sprawdź!
  • Biuro prasowe galerii handlowej - systematyczne relacje z mediami

Centra handlowe by przetrwać i odnosić sukcesy muszą nieustannie komunikować się ze swoimi grupami docelowymi. W polskich galeriach handlowych standardem jest budowanie relacji z otoczeniem w oparciu o kalendarz działań marketingowych. Nie wszystkie natomiast stawiają na stałą i otwartą współpracę z mediami, a szkoda, ponieważ dobrze prowadzone biuro prasowe popłaca, szczególnie wówczas gdy na rynku pojawia się konkurencja lub obiekt przechodzi proces modernizacji i rozbudowy. Zobacz w jaki sposób zbudować profesjonalne biuro prasowe.
  • Galerie na osi

Ostatni dzień marca 2012 roku był jedną z tych dat w historii Facebooka, które oznaczane są w kronikach jako istotne. Tego dnia wszystkim profilom biznesowym na całym świecie zmieniono wygląd na tzw. oś czasu. Było o tym głośno w socialmediowym światku. Napisano mnóstwo poradników, przewodników, objaśnień do regulaminu. A Czy Ty wiesz jak wykorzystać te zmiany do promocji swojego centrum handlowego?
  • Obsługa 24/7

Odbiór zakupów 24 godziny podczas 7 dni w tygodniu, możliwy zawsze „po drodze” z gwarancją bezpieczeństwa dostawy. Taka usługa w Polsce staje się powoli alternatywą wysyłek kurierskich i korzysta z niej coraz więcej sieci handlowych, których klienci preferują zakupy internetowe. Z artykułu dowiesz się jak wygląda współpraca z operatorem usług pocztowych InPost.
  • Szybko, sprawnie i wygodnie

Badania rynkowe wskazują, że specyfika rynku konsumenckiego cały czas ulega dywersyfikacji. Ekspansywny rozwój hipermarketów powoli ustępuje koncepcji, która ostatnimi czasy bardzo silnie rozwija się w Polsce. Polacy coraz chętniej korzystają z punktów handlowo-usługowych, których asortyment jest dostosowany do codziennych potrzeb. Tym wymogom konsumenckim ma sprostać intensywnie rozwijająca się formuła sieci sprzedaży detalicznej „convenience”.
  • Branża obuwnicza - czy wychodzi na swoje?

Intensywny rozwój sieci handlowych oferujących asortyment obuwia ma swoje odzwierciedlenie w otwieranych coraz częściej sklepach zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych. Większość producentów i sprzedawców obuwia jest przekonanych, że właśnie taka alokacja sprzyja dobrej passie ich firm. O najnowszych trendach w branży oraz planach w niedalekiej perspektywie wypowiadają się przedstawiciele funkcjonujących na polskim rynku największych sieci obuwniczych.
  • Rozbudowa – szansa czy konieczność?

Tajemnica sukcesu polskich galerii handlowych tkwi nie tylko w odpowiedniej lokalizacji obiektu czy jego ogromnej powierzchni. To także odpowiedni dobór najemców, ale przede wszystkim, spełnienie oczekiwań potencjalnych klientów, dzięki którym nasze rodzime centra handlowe tętnią życiem. Ale jak to osiągnąć w dobie rosnącej konkurencji? Czy rozbudowa obiektu handlowego jest w tym wypadku dobrą decyzją? Czy jest to szansa na zysk i rozwój, czy też konieczność? W jaki sposób galerie wykorzystują potencjał drzemiący w procesie określanym jako redevelopment?
Pobierz darmową wersję on-line

Pobranie pliku jest bezpłatne
Wszystkich Państwa zainteresowanych prenumeratą Magazynu Galeriehandlowe.pl w wersji papierowej prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego:


Przypominamy, że Magazyn Galeriehandlowe.pl dostępny jest w salonach Empik na terenie całego kraju. Zobacz gdzie kupić gazetę TUTAJ
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Magazyn Galeriehandlowe.pl - maj 2012

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.