Już w najbliższą sobotę 8 kwietnia w Galerii Echo odbędzie się uroczyste otwarcie pierwszego salonu MAC Cosmetics w Kielcach.
W dniu otwarcia od godziny 9.00 dla pierwszych 50 osób które pojawią się w salonie firma ufundowała pomadkę Huggable.
Podczas eventu ART OF THE LIP który będzie trwał przez 5 dni od 8-12.04.2017 każda osoba, która dokona zakupu minimum dwóch produktów otrzyma pomadkę Huggable w prezencie.
Firma może się pochwalić ponad 160 odcieniami szminki i 150 odcieniami cieni do powiek. Ponadto MAC tworzy nowe, świeże i ograniczone wydania kolekcji. Palety kolorów są opracowane przez MAC Cosmetics z myślą o każdy odcień, kolor i rodzaj skóry .
Marka Make-up Art Cosmetics, w skrócie MAC, oficjalnie założona w 1984 roku w Toronto przez Franka Toskana – stylist fryzur, makijażystę oraz fotografa w jednej osobie oraz Franka Angelo - właściciela i prezesa prężnie działającej sieci salonów fryzjerskich w Kanadzie. Frank Toskan, jako aktywny fotograf, sfrustrowany brakiem produktów w kolorach, które dobrze wyglądałyby na zdjęciach, zaczął tworzyć swoje własne formuły, które zaspokajać miały jego zawodowe potrzeby, wypełniając jednocześnie lukę, jaką dostrzegł w ówczesnym przemyśle kosmetycznym. Formuły stworzone przez Franka tak spodobały się makijażystom i ich klientom, że wkrótce zaczęli się o nie pytać i ich używać. Zasada MAC jest prosta: oferować wspaniałe produkty za rozsądną cenę przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta przez sympatycznych i znających się na rzeczy pracowników. pracowników. W 1996 roku, Estee Lauder Corporation doceniając unikatowy styl orz niebywały sukces MAC złożyła ofertę włączenia MAC do swojego portfolio marek kosmetycznych. Frank Toskan oraz Frank Angelo wiedzieli w tej propozycji możliwość na rozwój całkowitego potencjału marki na skalę międzynarodową i w 1998 roku Frank Toskan powitał Johna Demseya jako nowego prezesa MAC. John piastuje obecnie funkcję prezesa grupy Estee Lauder Companies, MAC zarządzany jest przez Karen Buglisi Weiler, która pełni funkcję globalnego prezesa marki.
Marka jest sprzedawana w ponad 50 krajach na całym świecie.