W ostatnich dniach w Manufakturze w Łodzi otwarto salon kanadyjskiej marki makijażowej MAC Cosmetics. To pierwszy salon firmowy marki w Łodzi. Zastosowano tu szereg nowoczesnych rozwiązań, w tym pierwszy w Polsce MAC Lash Bar, czyli strefę pięknych rzęs.
MAC (Make-up Art Cosmetics) jest czołową marką kosmetyczną, tworzoną w Toronto w 1984 roku. Obecnie należy do koncernu Estee Lauder i posiada sklepy w 106 krajach na całym świecie. Firma słynie z bogatej oferty kosmetyków do makijażu, które doceniają profesjonalni wizażyści oraz gwiazdy i blogerki na całym świecie.
Sklep w Manufakturze na 58 m kw. mieści nie tylko ekspozytory i meble z produktami, ale także cztery stacje makijażowi, przy których wizażystki udzielają konsultacji. Tu jest też pierwszy w Polsce Lash Bar, czyli strefę, w której można przymierzyć pełną gamę sztucznych rzęs oferowanych przez markę.
-
Znalezienie idealnego miejsca w Manufakturze zajęło nam trochę czasu - mówi Agnieszka Marzec, CEN Brand Manager MAC Cosmetics. -
Cieszymy się, że mogliśmy otworzyć nasz firmowy sklep w Łodzi i gościć klientów zapewniając im nasze doświadczenie sprzedażowe, usługi makijażowe oraz szeroką gamą wyjątkowych produktów MAC – dodaje Agnieszka Marzec.
MAC Cosmetics słynie nie tylko z minimalistycznych, czarnych opakowań swoich kosmetyków, ale także z działalności pozabiznesowej i charytatywnej. W 1994 r. została założona fundacja MAC AIDS wspierająca dzieci, kobiety oraz mężczyzn w walce z HIV/AIDS. Od blisko 20 lat cały zysk ze sprzedaży linii MAC’s Viva Glam jest przeznaczony na walkę z HIV i AIDS, co przełożyło się na 380 mln dolarów realnej pomocy. Jest to także największa firma spoza branży farmaceutycznej, która wspiera badaczy szukających lekarstwa na AIDS.
Od 21 lat w kampaniach Viva Glam biorą udział największe gwiazdy, m.in. Dolly Parton, Lady Gaga, Ricky Martin. Ambasadorką marki była m.in. Rihanna, która miała własną kolekcję szminek RiRi Collection, obecnie z MAC Cosmetics współpracuje Ariana Grande.
Tagi: