Dynamiczny wzrost frekwencji w M1 Poznań zachęca kolejnych najemców do powiększania lokali oraz wynajmu powierzchni właśnie w tym centrum handlowym.
Dynamiczny, 8-procentowy wzrost frekwencji w M1 Poznań w 2015 roku oraz znakomite wyniki w roku 2016 potwierdzają rosnące zainteresowanie klientów ofertą centrum. Ożywienie skłoniło kilku najemców do powiększenia zajmowanych lokali oraz przyciągnęło kilka ciekawych marek.
Dwie najpopularniejsze marki obuwnicze w Polsce prawie dwukrotnie (do ponad 600 metrów kw.) zwiększają swoją powierzchnię. Pierwszy ze sklepów, CCC, już pojawił się w nowej odsłonie, Deichmann rozpocznie działalność w sierpniu. Do podobnego formatu – ponad 600 metrów kwadratowych już wkrótce powiększy się sklep wiodącej sieci kosmetyczno-drogeryjnej Rossmann. W nowej adaptacji działają już lokale dwóch najpopularniejszych polskich marek biżuteryjnych, Apart i YES, zaś kolejna – SWISS - pojawi się w centrum w lipcu.
Od 20 kwietnia z powodzeniem działa w centrum „kawowa wyspa” pod szyldem najsłynniejszej światowej sieci kawiarni Starbucks, zapewniając gościom centrum handlowego wyjątkową przestrzeń relaksu.