Salony Agata Meble poszerzyły dotychczasowe kanały komunikacji swojej oferty o product placement w serialu „M jak Miłość” emitowanym na antenie TVP2. Dzięki współpracy ze scenarzystami i producentem wątek zakupu mebli przez bohaterów serialu został nagrany w warszawskim salonie Agata Meble przy al. Krakowskiej 61.
Premiera dwóch odcinków zawierających lokowanie marki odbyła się 23 i 30 grudnia 2014 r. Ich oglądalność w grupie docelowej 16+ wyniosła 11,3 mln widzów .
-
Zdecydowaliśmy się na prezentację naszych salonów w serialu M jak Miłość, ponieważ wątek, w którym jesteśmy obecni pozwolił nam pokazać różnorodności naszej oferty oraz możliwości personalizacji zamawianych produktów. Oczywiście istotne były też takie kryteria jak oglądalność serialu oraz profil widza, który pokrywa się z naszą grupą docelową – wyjaśnia Marek Gonsior, dyrektor marketingu w Agata Meble.
Tagi: