Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2015 roku przez Grupę Kapitałową LPP SA wyniosły ok. 341 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2014 roku o około 7%. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 49% i była na tym samym poziomie jak osiągnięta w styczniu 2014 roku.
LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 r., jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Szanghaju. Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W marcu 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie, od sierpnia 2014 jest także notowana w indeksie MSCI Poland.
Tagi: