LPP od tego roku sukcesywnie wprowadza nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED w salonach swojej flagowej marki Reserved. Działa już 8 sklepów zaprojektowanych według nowego konceptu. Odmienne podejście do projektowania oświetlenia pozwoliło na zmniejszenie zapotrzebowania na energię elektryczną opraw oświetleniowych aż o 18%.
W salonach Reserved wprowadzony został również system automatycznego zarządzania oświetleniem, który poza godzinami otwarcia sklepu ogranicza oświetlenie główne o 70%. Wykorzystanie LED-ów to element nowego, szerszego konceptu projektowania salonów w duchu Open to Public, podkreślającego odmłodzony wizerunek marki. To m.in. transparentne witryny, ekrany multimedialne oraz lekkie, mobilne meble eksponujące kolekcję flagowej marki należącej do LPP. Jednym z ostatnio otwartych obiektów Reserved, w którym wdrożono to spektakularne rozwiązanie techniczne, jest flagowy salon w prestiżowej dzielnicy Berlina.
Oświetlenie typu LED to najbardziej ekologiczne i ekonomiczne z dostępnych źródeł światła – działa dłużej od standardowych żarówek i zużywa mniej energii. Zastosowanie tego typu lamp w salonach z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny LPP, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. Rozwiązanie będzie wdrażane sukcesywnie we wszystkich salonach flagowych marki Reserved. Jest też testowane w sklepach pozostałych marek.