W Millenium Hall, największym centrum handlowo-rozrywkowym na Podkarpaciu, pojawią się marki grupy LPP SA. Jej obecność w Millenium Hall jest odpowiedzią na oczekiwania wymagającego klienta.
Ogólnopolska firma wystąpi w Millenium Hall na dwa razy większej
powierzchni niż pierwotnie planowano. LPP SA otworzy w centrum 4
sklepy: Reserved (na powierzchni 1200 mkw.), Cropp (na powierzchni 300
mkw.), Mohito (na powierzchni 220 mkw.) i House (na powierzchni 300 mkw.).
Te
sztandarowe na polskim rynku marki idealnie wpiszą się w wizję
Millenium Hall. Oferują wysokiej jakości odzież o nowoczesnym
wzornictwie.
Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i
dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Jest skierowana do tych,
którzy szukają światowych trendów za przystępną cenę.
Cropp natomiast oferuje kolekcje dla młodych ludzi, które wyróżnia
modne i inspirujące wzornictwo. Jest to marka miejska. Najlepiej więc
czuje się na ulicach i w klubach, czyli wszędzie tam, gdzie młodzi
ludzie chcą pokazać, że mają styl i niebanalny pomysł na siebie.
W Millenium Hall pojawi się także House, czyli młodzieżowe kolekcje
skierowane do szerokiego grona osób. To oferta dla tych, dla których
muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia.
Oferta marki Mohito skierowana jest do kobiet w wieku 25 - 35 lat,
niezależnych, prowadzących aktywny tryb życia, a jednocześnie ceniących
sobie wygodny, miejski szyk i swobodę. Nazwa Mohito nawiązuje do
orzeźwiającego i modnego drinka. Takie są właśnie ubrania tej marki:
kobiece, naturalne, z wyczuciem smaku i umiejętnie łączące różnorodne
style.
Otwarcie Millenium Hall zaplanowane jest na październik 2011 roku.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Zobacz wszystkie sklepy marki Reserved
Zobacz kolekcje marki Reserved
Zobacz wszystkie sklepy marki Cropp
Zobacz kolekcje marki Cropp
Zobacz wszystkie sklepy marki Mohito
Zobacz kolekcje marki Mohito
Zobacz wszystkie sklepy marki House
Zobacz kolekcje marki House
Tagi: