System Lokalizator, który wdrażamy w centrach handlowych, jest już dzisiaj standardem w sposobie komunikacji z klientem galerii i najczęściej wykorzystywanym narzędziem w jego obsłudze. To konieczna część infrastruktury technologicznej każdego większego obiektu, która stanowi podstawę do wprowadzania kolejnych ułatwień takich, jak aplikacje mobilne czy beacony. -
Obecnie nie zadajemy sobie pytania, czy takie systemy są potrzebne, tylko jaką powinny posiadać funkcjonalność. Z naszych badań wynika, że klienci centrum handlowego dużo częściej i chętniej korzystają z dużych interaktywnych ekranów niż mniejszego w swoim smartfonie – mówi Arkadiusz Świderski z IMS r&d, firmy realizującej usługi z zakresu innowacji, technologii oraz serwisu technicznego dla marketingu sensorycznego.
Interaktywne Lokalizatory to nowoczesna alternatywa dla tradycyjnych map i informatorów.Urządzenia instaluje się przy wejściach do galerii handlowych i w punktach, gdzie zbiegają się główne ciągi komunikacyjne, np. niedaleko strefy restauracyjnej. –
Lokalizatory to kluczowe urządzenie dla galerii handlowych. Aplikacje systemy też są ważne, stanowią jednak tylko uzupełnienie podstawowego systemu jakie tworzą Lokalizatory. Nasze urządzenia integrujemy bez przeszkód z systemami takimi jak: programy lojalnościowe, repertuar kina, rozkłady jazdy czy systemy parkingowe. Dzięki umiejscowieniu wielu korzyści w jednym urządzeniu centrum handlowe obniża znacznie koszty obsługi klienta oraz współpracuje z jednym operatorem – tłumaczy Arkadiusz Świderski z IMS r&d.
System Lokalizator, zaprojektowany i produkowany przez firmę IMS r&d, został już wyróżniony nagrodą w konkursie Innowacja Handlu w kategorii Innowacyjne Rozwiązania Digital Signage.
IMS r&d wdrożyło i zarządza ponad 180 urządzeniami typu Lokalizator w Polsce i za granicą.
Główne cechy tego systemu to:
- Interaktywny plan z wyświetlaniem informacji o sklepach i wytyczaniem najkrótszej trasy
- Obrotowa wielowymiarowa mapa pozwalająca na ustawienie dowolnej pozycji startowej planu zgodnej z rzeczywistą topografią galerii
- Wskazywanie charakterystycznych punktów obiektu, rozkładów jazdy komunikacji, repertuaru kina itp.
- Moduł rabatowy (drukarka, czytnik kodów kreskowych, kamera) do wykorzystania w akcjach promocyjnych, loteryjnych, konkursach lub programach lojalnościowych
- Integracja z beaconami (lokalizacja, promocje)
- Integracja z systemem parkingowym rozpoznającym tablice rejestracyjne
- Zaawansowane statystyki kliknięć użytkowników
- Aplikacja mobilna i integracja ze stroną www
- Integracja z wysyłką SMS
- Aktualności oraz inne ważne komunikaty
Lokalizatory to podstawowe urządzenia w miejscach, gdzie kluczowe jest szybkie i łatwe wyszukiwanie określonego celu i zdobycia informacji.
IMS r&d (wcześniej Tech Cave) należy do grupy IMS S.A., lidera marketingu sensorycznego. Realizuje usługi z zakresu innowacji, technologii oraz serwisu technicznego dla marketingu sensorycznego: audiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy In-store. IMS r&d jest także producentem Systemu Lokalizator – aplikacji przeznaczonej dla galerii handlowych i centrów rozrywki zawierającej wielkoformatowe monitory dotykowe oraz systemu TCadvert – autorskiego systemu zarządzania komercyjno-reklamowym materiałem video. Ponadto firma oferuje interaktywne aplikacje multimedialne wspomagające sprzedaż.
Główni klienci IMS r&d to m.in.: Blue City, Bonarka, Echo Kielce, Vallsur, Galeria Kazimierz, Galeria Mokotów,Galeria Sfera, Galeria Kaskada, Arkadia, OTCF. IMS S.A. – lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce.
Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
Digital Signage – produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
Aromamarketing – tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce łącznym dotarciu do ponad 220 mln kontaktów miesięcznie.
Misją Grupy IMS jest wspierać partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów.