Lidl zyskuje klientów dzięki niskim cenom

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-06-14 | 11:00
Najpierw ponad 100 produktów za 2 zł, później blisko 100 towarów podstawowej potrzeby za symboliczną złotówkę, a do niedawna ponad 50 okazji za grosze – Lidl zaskakuje swoich klientów kolejnymi atrakcyjnymi promocjami. To jednak nie koniec niespodzianek – firma zapowiada, że będzie jeszcze taniej i planuje kolejne akcje.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom coraz bardziej świadomych klientów, sieć Lidl wprowadza kolejne promocje cenowe na produkty wysokiej jakości, w tym pieczywo, nabiał i mięso. „Rynek jest bardzo konkurencyjny – konsumenci śledzą regularnie promocje, porównują ceny i wybierają najbardziej atrakcyjne oferty. Warto dostrzec, że klienci zwracają uwagę nie tylko na najniższą cenę porównują też jakość produktów w zbliżonych cenach. Trend tzw. smart shoppingu już mocno zakorzenił się w Polsce. Zachowanie idealnych proporcji między wysoką jakością i niską ceną zawsze było naszym priorytetem, o czym przypominamy klientom przez kolejne promocje, obejmujące zarówno żywność, jak i artykuły przemysłowe” – mówi Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska.

Lidl zawsze był pionierem w zakresie formatów promocji oferowanych klientom – już w 2008 r. klientom proponowano udział w loteriach, w których wygrać można było np. zagraniczne wycieczki np. do Włoch czy nawet Brazylii. Natomiast już w 2011 r. klienci mogli otrzymać dodatkowe rabaty za wydaną określoną sumę pieniędzy i rabaty na tankowanie paliwa. Strategia ciągłego zaskakiwania klientów jest utrzymywana. Nowością w ofercie Lidla były ostatnio chociażby obniżki cen wybranych produktów na koniec miesiąca czy oferta  „ponad 50 okazji za grosze”. Wcześniej Lidl zapraszał konsumentów na Wielkie Weekendowe Zakupy. A od 13 czerwca wystartował zupełnie nowy format – Wielkie Rodzinne Zakupu w Lidlu. Ze szczególną myślą o rodzinach przygotowano broszurę pełną inspirujących pomysłów na zakupy. Dodatkowo robiąc zakupy za minimum 100 zł w dniach 17.06 -19.06 klienci otrzymywać będą 10% rabatu! (szczegóły regulaminu na www.lidl.pl).

„Akcje promocyjne są elementem większej całości – rywalizacji, jaka toczy się na rynku między sieciami handlowymi. Widać, że zaistniała potrzeba przypomnienia konsumentom, że Lidl to nie tylko dobrej jakości produkty czy duet Dorota Wellman i Karol Okrasa oraz ich sympatyczni goście w ramach formatu „Kuchnia Lidla”. Lidl to niska cena, która dotychczas była komunikatem dopełniającym do aspektu lifestylowego i jakościowego” – komentuje Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot.

Fundamentem strategii sieci Lidl jest dostarczanie produktów klientom, którym zależy na mądrych zakupach i rozsądnym dysponowaniu budżetem domowym. Dlatego firma otwiera kolejne placówki, chcąc być łatwo dostępna dla konsumentów, i stale rozwija asortyment, wprowadzając nowe pozycje, w tym szereg produktów marek własnych. Jednocześnie poprzez promocje cenowe udowadnia, że wszystkie działania sieci prowadzone są z uwzględnieniem znaczenia czynnika cenowego przy podejmowaniu decyzji konsumenckich.

Tagi:
Oceń artykuł:

Lidl zyskuje klientów dzięki niskim cenom

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.