Po raz trzeci Lidl Polska został wyróżniony nagrodą Top Employer za wyjątkową politykę zatrudnienia, rozwoju pracowników oraz unikalną, przyjazną kulturę organizacyjną.
4 marca 2014 r. Top Employers Institute (działający wcześniej jako Instytut CRF) ogłosił wyniki tegorocznego badania poświęconego warunkom zatrudnienia u kluczowych pracodawców w Polsce. Międzynarodowy audyt prowadzony co roku przez Top Employers Institute wskazuje czołowych globalnych pracodawców: tych, którzy tworzą unikalne warunki pracy, dbają o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji oraz dążą do ciągłego doskonalenia dobrych praktyk związanych z zatrudnieniem. Firma Lidl Polska z pozytywnym wynikiem przeszła po raz kolejny proces certyfikacji Instytutu pokazując, że pozostaje jednym z top pracodawców w Polsce. Inne wyróżnione w tym roku przedsiębiorstwa to: McDonald′s Polska sp. Z o. o., Netia SA oraz ING Bank Śląski.
Top Employers Institute ocenił politykę zatrudnienia w firmie Lidl Polska w oparciu o następujące kryteria: świadczenia podstawowe i warunki pracy, świadczenia dodatkowe, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej oraz zarządzanie kulturą organizacyjną, na którą składa się całokształt powiązań wewnętrznych, wizja, wartości, komunikacja, tworzenie kontaktów społecznościowych, społeczna odpowiedzialność biznesu oraz poszanowanie różnorodności kulturowej. Sednem procesu obowiązującego w projekcie Top Employers jest to, że wszyscy uczestnicy muszą przejść proces szczegółowego badania, które weryfikuje przyjęte w danej organizacji standardy.
-
Nagroda Top Employer Polska potwierdza bardzo dobre warunki pracy w firmie Lidl Polska i zapewnia nam miejsce w wąskiej grupie najlepszych pracodawców, z czego jesteśmy dumni. Stworzenie unikalnej kultury organizacyjnej, która pozwala na ciągły rozwój naszych pracowników w atmosferze wsparcia zespołu jest naszym celem, który konsekwentnie realizujemy. Dodatkowo międzynarodowy charakter naszej firmy obecnej w 26 europejskich krajach, jest ważnym wyróżnikiem, który daje większe możliwości budowania kariery – podkreśla Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.
Tagi: