Do grona najemców Manufaktury dołączyła marka Big Star. Przestronny salon z poszerzoną ofertą powstał według najnowszego konceptu marki i jest kolejnym sklepem w trwającym procesie rebrandingu sieci Big Star.
Salon Big Star powstał na piętrze galerii handlowej Manufaktury, ma powierzchnię 217,69 m kw.
Najemca zdecydował się na tak przestronny lokal, dzięki czemu może komfortowo zaprezentować swoją pełną ofertę
– zauważa Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury.
Zastosowano tu najnowszy koncept meblowy o nazwie Street łączący w sobie jasną kolorystykę z czerwienią logo Big Star. Jasne ściany przełamane odcieniem szarości o fakturze szalunku z desek są tłem dla mebli z jasnego naturalnego drewna i czarnych rurek. Klarowny układ ekspozycji towaru zapewnia intuicyjne poruszanie się po sklepie. Duże wrażenie robią multimedialne witryny – w bocznych ścianach zamontowano podłużne ekrany wyświetlające aktualne informacje handlowe w atrakcyjnej formie dynamicznych spotów.
W salonie w Manufakturze można znaleźć kompleksowy wybór kurtek, bluz, swetrów, koszul, t-shirtów, sukienek, a także wszelkich dodatków, począwszy od czapek na butach kończąc.
Decyzja o otwarciu sklepu w Manufakturze podyktowana jest bardzo wysoką pozycją rynkową tego projektu. Mimo upływu lat oraz powstających konkurencyjnych obiektów, Manufaktura odgrywa dominującą rolę na regionalnym rynku. Obecność w kluczowych obiektach, takich jak Manufaktura, oraz ciekawa stylistyka sklepów to odpowiedź na potrzeby świadomego klienta mającego szeroki wybór. To z myślą o takim odbiorcy systematycznie pracujemy we wszystkich wymiarach retailowych realizując podstawowe założenie umacniania pozycji najsilniejszej marki segmentu jeansowego w Polsce
– komentuje Mateusz Lesiński, manager ds. najmu i inwestycji w firmie BIG STAR Limited.
Big Star istnieje od 1979 r. Obecnie to ponad 180 sklepów w Polsce oraz 60 punktów sprzedaży w Europie i Azji, a sieć ogólnopolska, jak i zagraniczna, sukcesywnie się rozrasta.