LC Waikiki - znana turecka marka odzieżowa - planuje otworzyć sieć
sklepów, o powierzchni około 1500 mkw każdy, w najbardziej popularnych,
dobrze zlokalizowanych i wiodących centrach handlowych w głównych
miastach Polski. Jones Lang LaSalle został wybrany wyłącznym doradcą ds. rozwoju mark.
- Cieszymy się, że marka LC Waikiki zaufała Jones Lang LaSalle i wybrała nas na swojego doradcę. Jones Lang LaSalle jest jedną z wiodących firm świadczących usługi konsultingowe. Posiadamy doskonały zespół analityków rynku wykwalifikowanych w doradztwie w zakresie opracowywania strategii biznesowych dla najemców - mówi Marta Augustyn, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych - Jones
Lang LaSalle, która nadzoruje pracę zespołu zajmującego się
reprezentacją najemców detalicznych.
- Jesteśmy przekonani, że nasza wiedza rynkowa wsparta doświadczeniem przyczyni się do sprawnego zabezpieczenia lokalizacji dla sklepów LC Waikiki w kluczowych obiektach handlowych, negocjacji optymalnych warunków najmu i tym samym prężnego rozwoju marki na polskim rynku. Doceniamy fakt, że LC Waikiki podjęło decyzję o rozwoju sieci sprzedaży w Polsce – to bardzo atrakcyjna marka, która zdywersyfikuje ofertę sprzedażową dostępną w centrach handlowych na terenie naszego kraju - dodaje Marta Augustyn.
Turecka marka LC Waikiki, która w 1997 roku została nabyta przez Grupę Tema po raz pierwszy powstała we Francji, jako francuska marka. Grupa Tema wypromowała ją na wiodącą markę na rynku tureckim. Z historią sięgającą 1985 roku, LC Waikiki cieszy się powodzeniem po dzień dzisiejszy.
LC Waikiki jest firmą odzieżową posiadającą ponad 300 sklepów na terenie Turcji, Albanii, Rumuni, Bułgarii i Kazachstanu. Firma oferuje odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Tagi: