W konkursie na najlepsze sklepy w Polsce RMA, nagrody zdobyły marki Sono Idoni w galerii w Poznaniu, Intersport w CH w Suwałkach oraz Recman w CH w Centrum Handlowym M1 Markach. Wyróżniono także warszawski sklep Przelotka.
21 kwietnia 2016, podczas Retail Marketing Forum w Warszawie, ogłoszono wyniki 9. edycji Retail Marketing Awards – konkursu na najlepsze sklepy w Polsce. Pierwsze miejsce zdobył salon mutlibrandowy z modą włoską Sono Idoni w CH w Poznaniu przy ulicy Półwiejskiej 42. Statuetkę z rąk Jerzego Osiki, właściciela firmy Promedia organizującej RMA, odebrał Paweł Ciechanowski, prezes Rosa Fashion FML. Drugi na podium znalazł się sklep sportowy Intersport, który reprezentowała na uroczystości wręczenia nagród Aleksandra Kaja, młodszy specjalista ds. marketingu i promocji. Trzecie miejsce zajął salon z modą męską Recman w podwarszawskich Markach – nagrodę w imieniu firmy odebrał Marcin Samosiuk, regionalny kierownik sprzedaży. Jury postanowiło w tym roku przyznać także wyróżnienie za kreatywne podejście do niszowego tematu dla sklepu wędkarskiego Przelotka z Warszawy. Dyplom odebrał Artur Sadowski, właściciel sklepu.
Retail Marketing Awards ma na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta.