Centrum po kilkunastu latach funkcjonowania na lokalnym
rynku zmienia swoje oblicze. Pod koniec ubiegłego roku zakończył się
remont pasażu i części wspólnych, które nabrały nowego charakteru.
Zachęceni tymi zmianami, kolejni najemcy decydują się na powiększenie i
remodeling swoich salonów. Na ten krok zdecydował się salon odzieżowy
Laura, który poszerzył dotychczasową powierzchnię o ponad 70 m kw.
Obecnie butik zajmuje ponad 113 m kw., oferując bogaty asortyment
odzieży damskiej i męskiej oraz obuwia i galanterii dla dorosłych i
dzieci.
W ostatnim czasie podobne zmiany przeszły salon prasowy
InMedio oraz sieć drogerii Rossmann, która odświeżyła wnętrze i
zaproponowała klientom bardziej komfortową ekspozycję produktów. Atrium
Świętochłowice to doskonale znane mieszkańcom miasta centrum handlowe
typu convenience, które umożliwia klientom dokonanie szybkich i
wygodnych zakupów. Tenant mix obiektu tworzą m.in. hipermarket Tesco,
supermarket drogeryjny Rossmann, elektromarket Euro RTV AGD, market
budowlany Brico Marche, salon sieci Play, Euro-Apteka, placówka Poczty
Polskiej i wiele innych.
Tagi: