Galeria Północna rozszerza ofertę skierowaną specjalnie do panów. Do najemców pierwszego obiektu handlowo-rozrywkowego na warszawskiej Białołęce dołączyła polska marka Lancerto, specjalizująca się w wysokiej jakości odzieży formalnej i smart casual dla mężczyzn.
LANĈERTO to polska marka mody męskiej. Jej kolekcje powstają w Łańcucie, w jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów odzieżowych na świecie szyjących ubrania formalne. Elegancka i komfortowa odzież oferowana pod marką LANĈERTO szybko zyskała uznanie w oczach klientów, czego dowodem jest szereg prestiżowych nagród przyznanych firmie na przestrzeni ostatnich kilku lat m.in. Diamenty Forbesa 2016, Skrzydła Biznesu 2016 i Daymakerindex 2015.
Obecnie firma zarządza 38 salonami, większość z nich znajduje się w renomowanych galeriach handlowych największych polskich miast. Sklep w Galerii Północnej będzie trzecim salonem marki LANĈERTO w Warszawie, wcześniejsze dwa to sklepy outletowe. Panowie będą mogli u nas znaleźć pełen asortyment eleganckich, komfortowych ubrań oraz wykwalifikowaną obsługę, która pomoże dokonać satysfakcjonujących zakupów – powiedział Tomasz Ciąpała, prezes zarządu LANĈERTO S.A.
Klasa, duch ponadczasowej elegancji oraz komfort to podstawowe reguły, którymi LANĈERTO kieruje się tworząc nowe kolekcje. W ostatnim czasie do sprzedaży trafiła m.in. limitowana edycja marynarek, koszul i garniturów LANĈERTO&MR. VINTAGE stworzona we współpracy z Michałem Kędziorą, znanym blogerem modowym oraz autorem książki „Rzeczowo o modzie męskiej”.
– Współpraca z firmą LANĈERTO jest odpowiedzią Galerii Północnej na oczekiwania i potrzeby modnego, nowoczesnego klienta. Marka odzieżowa skierowana jest do mężczyzn, którzy cenią sobie klasę, elegancję, a zarazem uniwersalność i użyteczność garderoby. Obok sklepów firmy Vistula i Wólczanka to kolejny punkt w obiekcie, który kompleksową ofertą i gwarancją jakości sprosta oczekiwaniom panów. Jestem przekonany, że zachęci ich do odwiedzenia Galerii Północnej – podkreśla Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC.
Galerię Północną będzie charakteryzować zdywersyfikowana oferta zakupowa dla różnego typu klientów, jak również rozwinięta część restauracyjna i rozrywkowa. Inwestycja GTC powstaje w zgodzie z najnowszymi trendami na rynkach handlowych świata oraz w odpowiedzi na realne potrzeby mieszkańców Białołęki
– komentuje Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. m kw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br.
Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz TzurArchitects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold.
Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2300 miejsc parkingowych.
Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamley’s, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.