Kwiatoteka wprowadza pierwszy system franczyzowy branży florystycznej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-24 | 09:13
Franczyza to ciekawy sposób na rozkręcenie własnego biznesu. Franczyzodawca służy doświadczeniem i pakietem startowym dla franczyzobiorcy. Później – rozwój punktu franczyzowego zostaje w naszych rękach. Kwiatoteka wprowadza właśnie pierwszy system franczyzowy branży florystycznej.
Franczyza to system sprzedaży towarów bądź usług, który zakłada, iż przyjmując m.in. znak towarowy, nazwę handlową, metody prowadzenia i wiedzę od franczyzodawcy, franczyzobiorca zobowiązuje się uiszczać opłatę franczyzową oraz określoną z góry część dochodów.
Jest to doskonałe rozwiązanie dla Pań, które zawsze marzyły o otwarciu własnej firmy ale nie są pewne swoich sił w tworzeniu jej od podstaw. W przypadku franczyzy ścieżki zostały już przetarte przez franczyzodawcę. Zapewni on szkolenia, towar, zaproponuje wystrój wnętrza, przeprowadzi promocję lub pomoże w jej organizacji. Jednocześnie pozostawi możliwość rozwoju punktu franczyzowego.
Kwiatoteka oferując swoim franczyzobiorcom pakiet udogodnień związanych z otwarciem nowej placówki, towarzyszy w pierwszych krokach stawianych w tym biznesie. Do każdego punktu wybierany jest jeden franczyzobiorca, starannie wybierany z grona kandydatów. Miejsca, w których otwierane są nowe punkty franczyzowe to największe galerie handlowe.
Doskonała logistyka oraz stali dostawcy umożliwiają dowóz towaru do różnych miejscowości, co zapewnia najważniejsze w tej branży – świeże kwiaty. Będąc częścią sieci kwiaciarni, właściciel franczyzy dostaje także na samym wstępie zniżkę od dostawców, jak również prawo pierwo najmu kolejnego punktu w danym mieście.
Florystki Kwiatoteki przeprowadzają szkolenia wstępne z nowymi pracownikami franczyzobiorców. Towarzyszą także przy otwarciu nowo powstałych kwiaciarni, aby pokazać jak szybko i sprawnie stworzyć ślubny bądź urodzinowy bukiet marzeń.
Nowi pracownicy wciąż mogą pogłębiać swoją wiedzę z zakresu nowoczesnej florystyki na kursach doszkalających organizowanych przez Kwiatotekę, oraz podczas wyjazdów na wystawy florystyczne w Polsce i Europie, umożliwiających śledzenie światowych trendów.
Marka Kwiatoteka istnieje od 2002 roku. Jest jedną z największych sieci kwiaciarni na terenie Warszawy.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemach franczyzowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kwiatoteka wprowadza pierwszy system franczyzowy branży florystycznej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.