Franczyza to system sprzedaży towarów bądź usług, który zakłada, iż przyjmując m.in. znak towarowy, nazwę handlową, metody prowadzenia i wiedzę od franczyzodawcy, franczyzobiorca zobowiązuje się uiszczać opłatę franczyzową oraz określoną z góry część dochodów.
Jest to doskonałe rozwiązanie dla Pań, które zawsze marzyły o otwarciu własnej firmy ale nie są pewne swoich sił w tworzeniu jej od podstaw. W przypadku franczyzy ścieżki zostały już przetarte przez franczyzodawcę. Zapewni on szkolenia, towar, zaproponuje wystrój wnętrza, przeprowadzi promocję lub pomoże w jej organizacji. Jednocześnie pozostawi możliwość rozwoju punktu franczyzowego.
Kwiatoteka oferując swoim franczyzobiorcom pakiet udogodnień związanych z otwarciem nowej placówki, towarzyszy w pierwszych krokach stawianych w tym biznesie. Do każdego punktu wybierany jest jeden franczyzobiorca, starannie wybierany z grona kandydatów. Miejsca, w których otwierane są nowe punkty franczyzowe to największe galerie handlowe.
Doskonała logistyka oraz stali dostawcy umożliwiają dowóz towaru do różnych miejscowości, co zapewnia najważniejsze w tej branży – świeże kwiaty. Będąc częścią sieci kwiaciarni, właściciel franczyzy dostaje także na samym wstępie zniżkę od dostawców, jak również prawo pierwo najmu kolejnego punktu w danym mieście.
Florystki Kwiatoteki przeprowadzają szkolenia wstępne z nowymi pracownikami franczyzobiorców. Towarzyszą także przy otwarciu nowo powstałych kwiaciarni, aby pokazać jak szybko i sprawnie stworzyć ślubny bądź urodzinowy bukiet marzeń.
Nowi pracownicy wciąż mogą pogłębiać swoją wiedzę z zakresu nowoczesnej florystyki na kursach doszkalających organizowanych przez Kwiatotekę, oraz podczas wyjazdów na wystawy florystyczne w Polsce i Europie, umożliwiających śledzenie światowych trendów.
Marka Kwiatoteka istnieje od 2002 roku. Jest jedną z największych sieci kwiaciarni na terenie Warszawy.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o systemach franczyzowych
Tagi: