Kupiec Poznański: 80% klientów to kobiety

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-03-20 | 17:00
W grudniu 2011 roku, na zlecenie Centrum Handlowo-Biurowego Kupiec Poznański, zostało zrealizowane badanie "Określenie profilu klienta, jego potrzeb, postaw i zachowań rynkowych". Jego wyniki posłużyły do opracowania strategii marketingowej na najbliższe lata.
Badanie "Określenie profilu klienta, jego potrzeb, postaw i zachowań rynkowych" dotyczące Kupca Poznańskiego zostało zrealizowane przez firmę ECDF Badania i Szkolenia.
W ramach realizacji tego projektu zastosowano następujące techniki badawcze:
- Desk research
- Ankiety z klientami Centrum Handlowego Kupiec Poznański (technika U&A)
- Wywiady pogłębione z przedstawicielami sklepów zlokalizowanych w Centrum Handlowym Kupiec Poznański
- Analiza SWOT
Badanie to wykazało, że prawie 80% klientów Kupca Poznańskiego stanowią kobiety. Wśród nich przeważają osoby w wieku 18-35 lat, mieszkające na terenie Poznania i powiatu poznańskiego, aktywne zawodowo, z wykształceniem wyższym lub policealnym.
Główne atuty Kupca Poznańskiego wymieniane przez respondentów badania to:
- bliskość miejsca zamieszkania, pracy, nauki (taką odpowiedź wskazało aż 53 proc. respondentów)
- dobry dojazd
- bogata oferta handlowa
- dobra atmosfera
- atrakcyjne promocje
Uwagę badanych zwróciły również: dogodna lokalizacja centrum, niski poziom zatłoczenia, wystrój wnętrz, architektura, łatwość poruszania się oraz dostępność wielu usług.
Klienci Kupca Poznańskiego są lojalni. Najwięcej badanych osób odwiedza centrum co najmniej raz w miesiącu. Ponad połowa klientów przychodzi do tego centrum z zamiarem odwiedzenia konkretnych sklepów i punktów usługowych.
Osoby odwiedzające centrum handlowe Kupiec Poznański najczęściej są zainteresowane zakupem odzieży, zarówno eleganckiej, oficjalnej (odpowiedniej do pracy), jak i wieczorowej. Częściej poszukują najnowszych kolekcji, niż wyprzedażowych okazji.
W związku z wynikami badań, które potwierdziły, że prawie 80% klientów Kupca Poznańskiego to kobiety, opracowano kilka projektów skierowanych do tej grupy konsumentów, będących elementami strategii marketingowej na najbliższe lata. To właśnie dla pań postanowiono stworzyć najbardziej kobiece centrum handlowe w Poznaniu. Miejsce, które stanowić będzie przestrzeń w samym centrum miasta, w której wszystkie panie będą mogły w kameralnej atmosferze zrobić zakupy, zjeść smaczny obiad czy napić się aromatycznej kawy.
Ponadto zaplanowano szereg kobiecych wydarzeń m.in. spotkania Kobieta w Centrum. Będzie to cykliczny event, na który zaproszeni zostaną projektanci, styliści, biznesmeni i dziennikarze. Spotkania te odbywać się będą raz w miesiącu, w sobotnie wieczory a ich celem jest zainspirowanie kobiet do nowego spojrzenia na modę i lifestyle. Pierwsze spotkanie zaplanowano na 31 marca. Ponadto zostanie również przygotowany event z okazji Dnia Matki i Dziecka, urodziny VIP, wystawy fotografii oraz wiele innych.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Kupcu Poznańskim
Zobacz sklepy w Kupcu Poznańskim
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-02-18 do 2012-03-11

Zobacz także

Kupiec Poznański: 80% klientów to kobiety

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.