Hasłem „dasz się porwać?” Silesia City Center – największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu rozpoczęło kampanię reklamową promującą otwarcie nowej części centrum. Działania reklamowe obejmują outdoor, media miejskie, prasę, radio, internet oraz działania ambientowe. Za koncepcję kreatywną kosmicznej kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Madeinbrain Studio.
Najnowsza kampania katowickiego centrum handlowego zaskakuje i przyciąga. Całość działań składa się z 3 odsłon i realizowana jest przez 6 tygodni. Pierwsza odsłona w postaci teasera z hasłem „dasz się porwać?” i napisem U.F.O. pojawiła się w połowie września, 3 tygodnie przed otwarciem nowej części obiektu. Druga odsłona z hasłem „Uwaga! Fantastyczne Otwarcie” wyjaśniła kwestię tajemniczego UFO oraz wskazała miejsce porwania.
Kampania promująca otwarcie nowej części Silesii najbardziej skoncentrowana jest na outdoorze. Obecna jest na ponad 70 tablicach na Śląsku, a także na największej w Katowicach siatce znajdującej się na budynku przy Rondzie Ziętka (1760mKW.). Do kampanii wykorzystano także tramwaj, lokalne stacje radiowe (Złote Przeboje, Eska, Planeta) oraz katowickie strony gazety.pl. 14 października pojawi się w Gazecie Wyborczej specjalny dodatek prezentujący nową Silesię, jej najemców oraz atrakcje przygotowane z okazji otwarcia.
-
Zależało nam na kampanii intrygującej, skłaniającej do poszukiwań i odkrywania, a przede wszystkim wciągającej w niezwykłe wydarzenie, jakim jest otwarcie nowej części Silesii. W tej kwestii świetnie porozumieliśmy się z naszą agencją Madeinbrain Studio, czego efektem jest kampania z motywem UFO - mówi Agnieszka Jurkiewicz, marketing manager Silesia City Center – I dodaje:
To dość długa kampania i dlatego zależało nam na tym, by uniknąć monotonii. Dzięki 3 odsłonom kampania jest dynamiczna, bardziej atrakcyjna i zauważalna.
I rzeczywiście - trudno było nie zauważyć grupy kosmitów, którzy pojawili się w centrum Katowic pod koniec września. Ubrani w czerwone kombinezony kosmici wzbudzili zainteresowanie wśród mieszkańców Katowic. Przez cały dzień kosmici przemierzali centrum miasta i porywali mieszkańców, z którymi przybyli po południu do Silesii.
-
Celem akcji było wzmocnienie przekazu teasera „dasz się porwać?”. Tą niestandardową akcją chcieliśmy rozbawić mieszkańców Katowic i wciągnąć ich do naszej kosmicznej zabawy. Nasi kosmici przez cały dzień odwiedzali najbardziej ruchliwe miejsca w Katowicach, m. in. ulicę Mariacką, Rynek, dworzec i oczywiście Spodek. Mieszkańcy Śląska przyjęli kosmitów z uśmiechem na twarzy, akcja wzbudziła również zainteresowanie mediów. – wyjaśnia Jurkiewicz. Niecodzienną akcję z kosmitami koordynowała agencja Piloci N.
Otwarcie Silesia City Center to 5 dniowy event rozpoczynający się 12 października i kończący 16 października. Gwiazdą otwarcia będzie Paris Hilton. Za organizację eventu odpowiada agencja Qlture Events. Za działania public relations podczas kampanii otwarcia odpowiada agencja PR Guarana Communications.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Zobacz sklepy w Silesia City Center
Tagi: