Triumph to niemiecka marka, która powstała w 1886 roku. Jej twórcami był niezwykły duet męski: gorseciarza oraz handlowca, który w zaledwie kilkadziesiąt lat przekształcił manufakturę z 6 pracownikami w potęgę o znaczącej nazwie, zainspirowaną francuskim łukiem triumfalnym. W ciągu ponad 125 lat Triumph nie tylko stał się globalną siecią, dostępną na całym świecie, na wszystkich kontynentach, ale przede wszystkim stał się synonimem najlepszej bielizny, którą z dumą prezentują najsłynniejsze modelki z Naomi Campbell na czele. Firma, realizując proces ekspansji, zdominowała rynek m.in. dzięki pionierskim materiałom i wizjonerskiej działalności. Jej produkty od zawsze wyprzedzają światowe trendy i wyznaczają nowy kierunek. Tak było, gdy marka zapoczątkowała wykorzystywanie naturalnych tkanin lub gdy wprowadziła jako pierwsza na świecie bezszwowe staniki "Simply Soft”, które pod wpływem temperatury ciała przylegają do kształtów kobiety. -
Dzisiaj Triumph to znak towarowy określający najlepszą i najefektywniejszą bieliznę. Różnorodność fasonów, piękna kolorystyka a także precyzja rozmiarów sprawiają, że Triumph obok diamentów, jest najlepszym przyjacielem kobiety, dlatego właśnie cieszymy się, że firma ta dołączyła do naszej galerii – informuje Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.
-
Portfolio marki Triumph obejmuje szeroki wybór bielizny dziennej i nocnej oraz strojów kąpielowych trafiając w gust i spełniając potrzeby wszystkich kobiet. Kolekcja Shape Sensation oferuje modele, które w różnym stopniu modelują kobiecą sylwetkę. Młodsze kobiety wybiorą modną i świeżą Miss Triumph, a panie preferujące ponadczasową elegancję i komfort będą wolały sprawdzone kroje Classics by Triumph. Linia Triaction to innowacyjne modele dla pań uprawiających każdy rodzaj sportu, a Mamabel to kolekcja zapewniająca komfortowe rozwiązania spełniające potrzeby matek karmiących. Salon w swojej ofercie będzie również posiadał markę sloggi dla kobiet i mężczyzn, oferującą bieliznę dzienną i stroje kąpielowe – informuje Agnieszka Siebauer – Osman, reprezentująca markę Triumph.
Triumph w Galerii Korona Kielce otworzy swój sklep na poziomie -1, w doskonałym sąsiedztwie takich marek jak: Kruk, Pandora, Palmers, Pepe Jeans, Apart, Tommy Hilfiger, Reserved, Mohito, czy Empik. Łącznie w obiekcie na trzech poziomach, na powierzchni blisko 37 tys. mkw. powstanie około 160 lokali handlowo – usługowych. Do najważniejszych z nich należą m.in. Piotr i Paweł, Zara, Royal Collection, Carry, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, Smyk Megastore, Media Expert, Sephora, Douglas, Orsay, Camaieu, czy Bagatt. W Galerii Korona Kielce znajdziemy również bardzo szeroką ofertę gastronomiczną, w skład której wejdzie aż 16 punktów, np. KFC, Piramida, Subway, Olimp, China Town, czy pierwszy w Polsce Gin Ger Sport Restaurant & Music Bar z własną sceną, 19 telebimami czy akwarium z morskimi drapieżnikami. Ponadto Galeria Korona Kielce będzie istotnym miejscem towarzyskich spotkań dzięki Multikinie, centrum fitness Pure oraz Klubowi Squash Korona. Ofertę tę uzupełni mini zoo z egzotycznymi ogrodami pionowymi i niespotykanymi gdzie indziej przedstawicielami fauny i flory, czyli sklep zoologiczny Faun. –
W tej chwili wynajęliśmy już 92% całej powierzchni Galerii Korona Kielce. W ciągu najbliższych tygodni zamkniemy pełną listę najemców – zapewnia Iwona Pękalska, z firmy Libra Project, która odpowiada za komercjalizację obiektu. Otwarcie Galerii Korona Kielce zaplanowano na 16 maja.
Zobacz sklepy Triumph w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Triumph
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: