W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2016 r. wyniosły 38 mln zł, czyli o 11% więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia wszystkich punktów sprzedaży należących do Redan S.A. na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m kw., co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do stycznia 2015.
- Pod względem sprzedaży zaczęliśmy ten rok dobrze. Wysoką 17% dynamikę zanotowaliśmy w sieci TXM textilmarket. Obroty w segmencie modowym także wzrosły, choć nieco mniej dynamicznie - o 3%, jednak szybciej niż wzrost powierzchni sieci sklepów – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zapewniła 22 mln zł obrotu, czyli o 17% niż w analogicznym okresie 2015 r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego liczyła na koniec stycznia 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m kw. i była o 17% większa niż na koniec stycznia 2015.
Trend wzrostowy utrzymuje się również w segmencie modowym. Styczniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosła 16 mln zł i była o 3% wyższa niż przed rokiem. -
Pierwsze, prawdziwie zimowe tygodnie tego roku przyniosły wzrost sprzedaży, jednak koniec stycznia z dodatnimi już temperaturami przyczynił się do wyniku ostatecznie niższego od przewidywanego w całym miesiącu – dodał Bogusz Kruszyński. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec stycznia 2016 r. miały łączną powierzchnię 41,9 tys. m kw., czyli o 2% więcej niż w styczniu 2015 r.
Tagi: