Koniec kampanii Lidla „Pascal kontra Okrasa”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-08-11 | 15:00
Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach innowacyjnego formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię „Pascal kontra Okrasa”. Projekt, który zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły, pozostanie jedną z najbardziej efektywnych i skutecznych kampanii marketingowych na rynku.
Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami. W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.
- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap – jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie – mówi Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.
Kampania „Pascal kontra Okrasa” składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy wiernych fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.
- W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków  – dodaje Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.
Kampania „Pascal kontra Okrasa” została wyróżniona najbardziej prestiżową nagrodą – Złote Effie 2013 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Ponadto otrzymała również nagrodę magazynu Brief – projekt komunikacji marketingowej 2013. Dzięki prowadzonym działaniom marka Lidl dotarła i zaangażowała w szczytowym punkcie ponad 900 tys. miłośników gotowania (RU - Megapanel PBI/ Gemius za marzec 2015 roku), rozdała swoim klientom 1,2 mln książek z przepisami Pascala i Okrasy, przygotowała ponad 120 spotów telewizyjnych z udziałem kucharzy, a na kuchnialidla.pl w sumie zebrała ponad 1000 przepisów kulinarnych, w tym po 90 przepisów autorstwa każdego z mistrzów.
- Jestem dumny, że mogłem być częścią tak spektakularnego przedsięwzięcia. Kulinarne pojedynki z Karolem były dla mnie dużym, ale niezwykle przyjemnym wyzwaniem, które dało mi wiele satysfakcji zawodowej. Rywalizacja była bardzo wyrównana i wymagała od nas dużego zaangażowania i pomysłowości, ale co najważniejsze – przebiegała w atmosferze przyjacielskiego dopingu i motywacji – komentuje jeden z bohaterów kampanii, Pascal Brodnicki.
- Ostatnie trzy lata były dla mnie niezwykle cennym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Dziękuję firmie Lidl za to, że zaprosiła mnie do tego projektu, a także Pascalowi, który był dla mnie godnym przeciwnikiem w bitwach kulinarnych. Rywalizacja między nami przebiegała we wspaniałej, a przede wszystkim w przyjacielskiej atmosferze. Przy każdym przepisie dawaliśmy z siebie wszystko i udowadnialiśmy przed całą Polską, a także przed sobą nawzajem, co potrafimy i na co nas stać – podsumowuje znany kucharz Karol Okrasa.
Mimo zakończenia samej kampanii „Pascal kontra Okrasa”, strona kuchnialidla.pl bogata w liczne przepisy i pomysły kulinarne, będzie w pełni aktywna, a przepisy stale dostępne dla konsumentów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-12-03 do 2015-12-03

Koniec kampanii Lidla „Pascal kontra Okrasa”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.