Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami. Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?
Możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.
W programie Kongresu m. in.:
Wśród prelegentów m. in.:
Monika Czaplicka, założyciela agencji Wobuzz
Wioletta Krasnodębska, specjalista ds. rozwoju direct marketingu, PKN Orlen
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank
Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu.
ORGANIZATOR: Puls Biznesu
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1043,16-kongres-lojalnosc-klienta