Konferencja Retail Innovation & Marketing Forum już 10 grudnia

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-15 | 14:53
Mobile marketing, social media marketing, blog firmowy, product placement to tylko niektóre trendy, które wyznaczają kierunek w marketingu. Aktywne podążanie za trendami i zaskakiwanie konsumentów nowymi rozwiązaniami to zadania z jakimi na co dzień muszą się mierzyć szefowie działów marketingu.
Wychodząc naprzeciw trendom i oczekiwaniom rynku firma Seminars Conferences Consulting (SCC) zaprasza do udziału w konferencji Retail Innovation & Marketing Forum, która odbędzie się w dniu 10 grudnia 2010 roku w hotelu Marriott w Warszawie. Zaproszeni prelegenci reprezentujący najaktywniejszych przedstawiciele rynku oraz najwybitniejsi eksperci od marketingu opowiedzą o trendach w marketingu, niestandardowych projektach i innowacyjnych rozwiązaniach.
Wszystkie tematy zostaną przedstawione w oparciu o przykłady biznesowe z rynku polskiego i międzynarodowego.
Do udziału w konferencji firma SCC zaprasza dyrektorów i managerów ds. marketingu z firm handlowych, przedstawicieli agencji reklamowych i firm badawczych, dostawców innowacyjnych produktów i usług, ekspertów i specjalistów od marketingu oraz wszystkich zainteresowanych tematem.
Więcej informacji o konferencji oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na www.retail-events.pl
Organizatorem konferencji jest firma Seminars Conferences Consulting www.scc.com.pl
Kontakt: biuro@scc.com.pl; tel. 22 740 67 80

Program konferencji

09.00 - 09.30 rejestracja uczestników, poranna kawa
09.30 - 10.00 Mobile marketing - jak skutecznie korzystać z tych rozwiązań
Oczekujemy na potwierdzenie prelegenta
10.00 - 10.30 Mobile Advertising - nowe medium wymagające innowacji
- reklama mobilna jako część marketingu mix
- nowe medium i jego możliwości
- sprawdzony efekt synergii działań ATL i mobile marketing – case study Turkcell
- kampania reklamy mobilnej opartej o lokalizację – case studies: T-Mobile CZ dla Schlecker i Tesco
- kampania reklamy mobilnej opartej o lokalizację – case studies: PTC dla Empik i SONY w CH Arkadia
- jak efektywnie połączyć kilka formatów reklamy mobilnej w jedną kampanię – case studies: Toyota, Polbank
Marek Wcisło, Kierownik Działu Zarządzania Kontentem, Polska Telefonia Cyfrowa
10.30 - 11.00 Innowacje mobilne - czym można jeszcze zaskoczyć konsumenta.
Marek Naruszewicz, Dyrektor działu sprzedaży, Telecom Media
11.00 - 11.20 przerwa kawowa
11.20 - 11.50 Lokalność, społeczność, innowacyjność - trzy filary skutecznej komunikacji
Case study IKEA
Iwona Borkowska, Country Marketing Manager, Inter IKEA Centre Polska
11.50 - 12.20 Budowanie community na Facebooku wokół marki EMPIK
Case study EMPIK
Zofia Korecka-Rejczak, Head of Marketing Department, EMPIK
12.20 - 12.50 Jak z powodzeniem zrealizować akcję marketingową z wykorzystaniem Facebooka?
Case study Lenovo
- zasady jakie obowiązują wszystkie marki w social media – niezależnie od sektora działań
- stan na dzień „Zero”. Czy nazwa Lenovo Polska ma szansę?
- content is the king, czyli nie tylko rozmawiajmy, ale i edukujmy
- zdrowy wzrost fanów – na czym polegał
- szanuj fana swego
- skuteczne narzędzia użyte do pozyskania fanów: reklama, konkursy, testy
- najlepsze konkursy: pomysły, skuteczność, zadowolenie oraz efekt końcowy
- jak reagowaliśmy, bo nie każdy fan musi być zadowolony
- mały, a duży fan page. Czy się bardzo różnią?
Cezary Kramp, Właściciel, DeepSense
12.50 - 13.20 Reklama czy fanpage – jak powinna wyglądać aktywność marki w mediach społecznościowych? Wyniki raportu Social Media Brand Index 2010 i przykłady z rynku międzynarodowego
Norbert Kilen, Strategy Director, Think Kong
13.20 - 14.20 lunch
14.20 - 15.20 Skuteczność i efektywność projektów innowacyjnych i niestandardowych w działaniach marketingowych - dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli działów marketingu oraz zaproszonych gości, ekspertów i specjalistów od marketing
15.20 - 15.50 Blog firmowy – jako narzędzie wspomagające działania marketingowe
- blog jako narzędzie PR
- stan polskiej blogosfery firmowej
- przykłady wykorzystania blogów przez polskie firmy
- prowadzenie bloga a kultura organizacyjna firmy
- za i przeciw prowadzenia bloga firmowego
Dominik Kazanowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR, Nasza-Klasa
15.50 - 16.20 Marka na szklanym ekranie niekonwencjonalnie
- product placement jako narzędzie budowy wizerunku marki - prezentacja na podstawie case studies: Kucharek; RMF FM; Danone Activia; Suzuki
- wiele wymiarów skuteczności - pomiar efektywności product placement
- plasowanie produktu - uregulowania prawne product placement
Michał Gradzik, Research Manager, Pentagon Research
16.20 - 17.20 business mixer

Więcej informacji o konferencji oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na: www.retail-events.pl
Organizatorem konferencji jest firma Seminars Conferences Consulting www.scc.com.pl
Kontakt: biuro@scc.com.pl ; tel. 22 740 67 80
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Konferencja Retail Innovation & Marketing Forum już 10 grudnia

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.