8 listopada w Warszawie odbędzie się druga edycja Pop-up Forum – jedynej imprezy poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas tegorocznego wydarzenia będziemy szukać odpowiedzi na pytanie, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.
Uczestnicząc w wykładach i panelach dyskusyjnych dowiesz się m.in.::
· jakie korzyści sprzedażowe i marketingowe umożliwia formuła pop-up?
· jak zrealizować pomysł na pop-up w centrach handlowych i innych lokalizacjach?
· jak zadbać o efektywną komunikację marketingową, visual merchandising i obsługę klientów?
· jak zintegrować sklepy pop-up z handlem stacjonarnym i e-commerce?
W przerwach między wykładami:
- skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,
- nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe z uczestnikami wydarzenia,
- skorzystasz ze smacznego poczęstunku.
Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
· producenci i importerzy zainteresowani otwieraniem sklepów tymczasowych
· właściciele, prezesi, menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing w sklepach stacjonarnych i internetowych
· menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi
· projektanci zainteresowani otwieraniem sklepów „pop-up”
· decydenci w centrach handlowych odpowiedzialni za dobór najemców i marketing
Więcej informacji: www.promedia.biz.pl, popup@promedia.biz.pl, 22 559 39 61
Link do zapowiedzi wydarzenia: http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci-branzowe,49/pop-up-forum-8112016,d931.html
Tagi: