Konferencja: Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-05-20 | 10:30
W  dniach 15 – 16  czerwca, w hotelu Polonia Palace odbędzie się Konferencja Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klienta.
Hasłem przewodnim konferencji są wyniki badań opublikowanych przez Google, według których  49% odbiorców mobilnych reklam dokonuje zakupu pod ich wpływem.  Czy mobilny marketing będzie jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientem? Odpowiedzi  na to pytanie udzielą osoby zajmujące kierownicze stanowiska w firmach posiadających bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu. Konferencja kierowana jest do menedżerów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe, działania marketingowe i sprzedażowe, wydawców dostarczających treści i usługi na urządzenia mobilne oraz dyrektorów odpowiedzialnych za opracowywanie strategii ekspansji firmy na rynek.
Pierwszego dnia konferencji prelegenci podzielą się swoją wiedzą o nowoczesnych formach promocji, jeszcze w niewielkim stopniu wykorzystywanych przez firmy w codziennej działalności. Uczestnicy zyskają informacje, jak za pomocą mobilnych kanałów dotrzeć do nowych klientów. Współczesna technologia oferuje narzędzia pozwalające obniżyć koszty związane z reklamą i sprzedażą firmy, jednocześnie ułatwiające szybkie dotarcie do interesującej nas grupy kontrahentów. W czasie konferencji będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystać nowe możliwości, by z sukcesem pozyskać klientów.
Drugi dzień konferencji poświęcony jest tematyce obsługi klienta. Dzięki rewolucji technologicznej, która już jest wykorzystywana przez dużą część najlepiej funkcjonujących przedsiębiorstw, koszty związane z efektywną obsługą klienta mogą zostać zdecydowanie obniżone. Organizatorzy proponują by uczestnicy zapoznali się z obecnie stosowanymi mobilnymi rozwiązaniami, które usprawniają proces współpracy z kontrahentami. Podczas tej konferencji będzie można poznać „know – how” firm, które już czerpią korzyści z nowych możliwości.
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję do indywidualnego zaczerpnięcia porady u ekspertów, na co dzień zajmującymi się wsparciem wyników biznesowych, w czasie bankietu. Będzie to też okazja do nawiązania kontaktów, które mogą przełożyć się na współpracę i marketingowy rozwój firmy.
Z najświeższych analiz rynku wynika, że telefony typu smartphone stanowiły aż 20% całkowitej liczby sprzedanych telefonów komórkowych w okresie od stycznia do grudnia 2010 roku. Analitycy przewidują, że w 2011 roku udział sprzedanych urządzeń mobilnych będzie odpowiadać za 54% globalnej sprzedaży, czyli smartphony, tablety i netbooki sprzedadzą się w liczbie ok. 440 mln sztuk. Kierunek, w którym podąża rynek konsumenta to mobile, a w jakim kierunku podąża Twoja firma?
Patronat medialny nad konferencją objął portal Galeriehandlowe.pl 

Kontakt z organizatorem:
Zofia Świtała       
Menedżer Projektów
            Tel.: (22) 100 58 92
            Kom.: + 48 501 471 715
            zofia.switala@frr.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-05-14 do 2011-05-14

Zobacz także

Konferencja: Mobilny marketing w sprzedaży i obsłudze klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.