Hasłem przewodnim konferencji są wyniki badań opublikowanych przez Google, według których 49% odbiorców mobilnych reklam dokonuje zakupu pod ich wpływem. Czy mobilny marketing będzie jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientem? Odpowiedzi na to pytanie udzielą osoby zajmujące kierownicze stanowiska w firmach posiadających bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu. Konferencja kierowana jest do menedżerów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe, działania marketingowe i sprzedażowe, wydawców dostarczających treści i usługi na urządzenia mobilne oraz dyrektorów odpowiedzialnych za opracowywanie strategii ekspansji firmy na rynek.
Pierwszego dnia konferencji prelegenci podzielą się swoją wiedzą o nowoczesnych formach promocji, jeszcze w niewielkim stopniu wykorzystywanych przez firmy w codziennej działalności. Uczestnicy zyskają informacje, jak za pomocą mobilnych kanałów dotrzeć do nowych klientów. Współczesna technologia oferuje narzędzia pozwalające obniżyć koszty związane z reklamą i sprzedażą firmy, jednocześnie ułatwiające szybkie dotarcie do interesującej nas grupy kontrahentów. W czasie konferencji będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystać nowe możliwości, by z sukcesem pozyskać klientów.
Drugi dzień konferencji poświęcony jest tematyce obsługi klienta. Dzięki rewolucji technologicznej, która już jest wykorzystywana przez dużą część najlepiej funkcjonujących przedsiębiorstw, koszty związane z efektywną obsługą klienta mogą zostać zdecydowanie obniżone. Organizatorzy proponują by uczestnicy zapoznali się z obecnie stosowanymi mobilnymi rozwiązaniami, które usprawniają proces współpracy z kontrahentami. Podczas tej konferencji będzie można poznać „know – how” firm, które już czerpią korzyści z nowych możliwości.
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję do indywidualnego zaczerpnięcia porady u ekspertów, na co dzień zajmującymi się wsparciem wyników biznesowych, w czasie bankietu. Będzie to też okazja do nawiązania kontaktów, które mogą przełożyć się na współpracę i marketingowy rozwój firmy.
Z najświeższych analiz rynku wynika, że telefony typu smartphone stanowiły aż 20% całkowitej liczby sprzedanych telefonów komórkowych w okresie od stycznia do grudnia 2010 roku. Analitycy przewidują, że w 2011 roku udział sprzedanych urządzeń mobilnych będzie odpowiadać za 54% globalnej sprzedaży, czyli smartphony, tablety i netbooki sprzedadzą się w liczbie ok. 440 mln sztuk. Kierunek, w którym podąża rynek konsumenta to mobile, a w jakim kierunku podąża Twoja firma?
Patronat medialny nad konferencją objął portal Galeriehandlowe.pl
Kontakt z organizatorem:
Zofia Świtała
Menedżer Projektów
Tel.: (22) 100 58 92
Kom.: + 48 501 471 715
zofia.switala@frr.pl
Tagi: