Expo marketing: wszystko o efektywnym marketingu wystawienniczym
Chcesz zyskać na targach więcej klientów? Skorzystaj z udziału w szkoleniu Expo Marketing, które odbędzie się 12.10.2016 w Warszawie. Podczas warsztatów będzie można się dowiedzieć, jak wykorzystać tajniki marketingu wystawienniczego i sprzedaży, by zyskać klientów. Szkolenie skierowane jest do firm, które wystawiają się lub planują wziąć udział w targach. Swój udział można jeszcze zgłaszać na www.promedia.biz.pl.
Dzięki szkoleniu:
• precyzyjniej określisz cele sprzedażowe i marketingowe, by łatwiej je zrealizować na i po targach,
• zdobędziesz wiedzę pomocną w wyborze najlepszej dla Ciebie imprezy wystawienniczej,
• zyskasz spójność marki z jej prezentacją na targach,
• zwiększysz liczbę klientów odwiedzających Twoje stoisko,
• stosując narzędzia visual merchandisingu i marketingu sensorycznego stworzysz klimat stoiska sprzyjający sprzedaży,
• podniesiesz jakość obsługi klientów, także zagranicznych, by chętniej kupowali u Ciebie,
• dzięki tajnikom neuromarketingu, stworzysz skuteczne materiały informacyjne dla klientów,
• lepiej wykorzystasz targi w celach public relations,
• efektywniej wykorzystasz okres po targach, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów.
W przerwach między wykładami:
• skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów wydarzenia,
• nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe z innymi uczestnikami szkolenia.
O wykładowcy:
JERZY OSIKA
Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Miłośnik targów i marketingu wystawienniczego. Targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych. W ramach rządowego Branżowego Programu Promocji szkoli m.in. eksporterów z branży mody i mebli. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards w Chicago). Jest przedstawicielem Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny mediów branżowych (4 czasopism i 1 portalu) informujących regularnie o targach. Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.
Więcej informacji: www.promedia.biz.pl, tel. 22 559 39 61.
Tagi: