Jak można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, w jaki sposób zoptymalizować procesy współpracy oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B – tego będzie się można dowiedzieć już 19 maja w Warszawie.
Sprzedaż B2B przez sklep internetowy pozwala na automatyzacje procesów ofertowania, windykacji i kontroli dystrybucji, dzięki czemu otrzymujemy korzyści w postaci nie tylko zwiększenia obrotów, ale też oszczędności. Najnowsze trendy w rozwoju rozwiązań w tym zakresie będzie można poznać na konferencji E-commerce Innovations, organizowanej przez firmę Promedia Jerzy Osika, 19 maja 2016 r. w Warszawie. Oprócz uczestnictwa w wykładach, w trakcie imprezy będzie również można porozmawiać ze specjalistami na stoiskach konsultacyjnych.
Wśród poruszanych zagadnień znajdą się m.in., jak zwiększyć sprzedaż B2B dzięki platformie e-commerce, budowanie lojalności klientów korzystających z komfortu zamówień w trybie 24/7/365, obniżenie kosztów związanych z obsługą klienta.
Zdobyta wiedza przyda się przede wszystkim właścicielom, prezesom, dyrektorom sprzedaży i marketingu.
Tagi: