W dniach 10-11 lutego w hotelu Kensington Close w Londynie odbyła się konferencja Canadean Executing Shopper Insights 2016. Event okazał się wielkim sukcesem m.in. dzięki udziałowi międzynarodowych prelegentów reprezentujących światowe marki, takie jak Britvic i Coca-Cola.
Pierwszego dnia konferencji uczestnicy rozmawiali o głównych wyzwaniach, przed którymi stoi branża retail. Jedną z prezentacji, która przez uczestników zostanie najlepiej zapamiętana był "Supermarket Magic" - sesja przygotowana przez firmę Visuality. Tony Nunan i Rob Teszka odkrywali psychologię magii w punkcie zakupów.
Dzień drugi rozpoczął się sesjami dyksusyjnymi przy okrągłych stołach. Tego dnia swoimi opiniami z uczestnikami wydarzenia podzielili się przedstawiciele takich firm jak Pernod Ricard UK, Britvic i SCA hygiene Products UK. Uczestnicy przenalizowali także możliwości i zalety jak daje eye-tracking. Fachowe prelekcje zostały przygotowane m.in. przez mySupermarket UK, Instantly i firmę Amcor.
Jednym z patronów medialnych tegorocznej edycji wydarzenia był magazyn Shopping Mall Expert.
Tagi: