Komputronik SA: Urodzinowa kampania TV

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-09-20 | 14:00
Komputronik SA rozpoczął kampanię telewizyjną w związku z obchodami 15-lecia firmy i nową strategią komunikacji z klientem. Dynamiczne spoty reklamowe odzwierciedlają nowe motto Komputronik SA – „Technologie jutra” pokazując, że niezależnie od wieku i pory dnia wszyscy żyjemy w świecie technologii. W filmach występują najnowsze produkty takich marek, jak: Dell, HP, Samsung oraz Sony. Emisję prowadzi stacja TVN na kanale głównym, jak również w paśmie informacyjnym TVN 24 oraz TVN Turbo.
Jednym z celów kampanii jest promocja konkursu, w którym klienci salonów Komputronik lub internetowego sklepu Komputronik.pl mogą wygrać wycieczkę do jednego z 15-tu egzotycznych miejsc na świecie. Medialna, urodzinowa ofensywa Komputronik SA potrwa do końca października br.    
- Scenariusz reklamy ma na celu przedstawić w przyjazny sposób nowe technologie, które otaczają nas w niemalże każdej chwili dnia. Nie chcemy rozmawiać z klientem tylko językiem procesorów, pamięci, kart graficznych, chociaż oczywiście wszystkie te parametry są istotnymi czynnikami decydującymi o zakupie. Chcemy wyjść poza schemat dotychczas proponowanej komunikacji na polskim rynku IT i pokazać, o ile prostsza i przyjemniejsza może stać się nasza codzienność dzięki najnowszym rozwiązaniom techniki. Dziś oferowane produkty podążają za modą, światowymi trendami w designie, są pożądanymi gadżetami. Budując przekaz reklamowy chcieliśmy w sposób przyjazny zaproponować kontakt z „Technologią jutra”, które to hasło stało się naszym mottem u progu dalszych zmian, również planowanych na najbliższe miesiące w strukturze sieci sprzedaży. - mówi Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik SA.
Realizacją spotów zajął się Zespół Produkcji Reklamowej TVN. Komputronik SA zaprosił do współpracy także znanego lektora Łukasza Nowickiego. W materiałach wykorzystano utwór muzyczny "Take You Higher” tandemu Goodwill&Hook N Sling. Nakręcone zostały cztery spoty – każdy przedstawiający produkty innej marki w wersji 30- i 15-sekundowej. Łączny czas emisji wyniesie ponad 19200 sekund, a więc aż 5h 18 min. W sumie odbędzie się aż 825 wyświetleń, z czego duża część w najlepszych pasmach czasowych.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-09-16 do 2011-09-16

Zobacz także

Komputronik SA: Urodzinowa kampania TV

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.