Komputronik SA rozpoczął kampanię telewizyjną w związku z obchodami 15-lecia firmy i nową strategią komunikacji z klientem. Dynamiczne spoty reklamowe odzwierciedlają nowe motto Komputronik SA – „Technologie jutra” pokazując, że niezależnie od wieku i pory dnia wszyscy żyjemy w świecie technologii. W filmach występują najnowsze produkty takich marek, jak: Dell, HP, Samsung oraz Sony. Emisję prowadzi stacja TVN na kanale głównym, jak również w paśmie informacyjnym TVN 24 oraz TVN Turbo.
Jednym z celów kampanii jest promocja konkursu, w którym klienci salonów Komputronik lub internetowego sklepu Komputronik.pl mogą wygrać wycieczkę do jednego z 15-tu egzotycznych miejsc na świecie. Medialna, urodzinowa ofensywa Komputronik SA potrwa do końca października br.
-
Scenariusz reklamy ma na celu przedstawić w przyjazny sposób nowe technologie, które otaczają nas w niemalże każdej chwili dnia. Nie chcemy rozmawiać z klientem tylko językiem procesorów, pamięci, kart graficznych, chociaż oczywiście wszystkie te parametry są istotnymi czynnikami decydującymi o zakupie. Chcemy wyjść poza schemat dotychczas proponowanej komunikacji na polskim rynku IT i pokazać, o ile prostsza i przyjemniejsza może stać się nasza codzienność dzięki najnowszym rozwiązaniom techniki. Dziś oferowane produkty podążają za modą, światowymi trendami w designie, są pożądanymi gadżetami. Budując przekaz reklamowy chcieliśmy w sposób przyjazny zaproponować kontakt z „Technologią jutra”, które to hasło stało się naszym mottem u progu dalszych zmian, również planowanych na najbliższe miesiące w strukturze sieci sprzedaży. - mówi Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik SA.
Realizacją spotów zajął się Zespół Produkcji Reklamowej TVN. Komputronik SA zaprosił do współpracy także znanego lektora Łukasza Nowickiego. W materiałach wykorzystano utwór muzyczny "Take You Higher” tandemu Goodwill&Hook N Sling. Nakręcone zostały cztery spoty – każdy przedstawiający produkty innej marki w wersji 30- i 15-sekundowej. Łączny czas emisji wyniesie ponad 19200 sekund, a więc aż 5h 18 min. W sumie odbędzie się aż 825 wyświetleń, z czego duża część w najlepszych pasmach czasowych.
Tagi: