Komputronik najchętniej polecaną marką

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-12-16 | 09:01
Komputronik to najchętniej polecana polska marka na rynku komputerowym - wynika z najnowszego rankingu najcenniejszych polskich marek opracowanego przez dziennik "Rzeczpospolita". Znajduje się ona również w pierwszej dziesiątce marek handlowych o najwyższej mocy ze wszystkich branż. Jej tegoroczną wartość wyceniono na 145,1 mln zł.
Na uwagę zasługuje również duży skok, w porównaniu z poprzednim rokiem, pod względem tzw. stopy referencji. W tym przypadku Komputronik zajął piątą pozycję w całym rankingu, podczas gdy rok temu dziewiętnastą.
- Szczególnie mocno cieszy nas właśnie wysoka stopa referencji, bo to oznacza, że nasi dotychczasowi klienci chętnie polecają nas swoim bliskim i znajomym. W ostatnich kilkunastu miesiącach bardzo intensywnie rozwijaliśmy ofertę salonów o nowe usługi. Staramy się również być pierwszą siecią sprzedaży, w której debiutują najważniejsze produkty ze świata elektroniki użytkowej. W tym roku rozpoczęliśmy realizację strategii, zgodnie z którą nasze salony staną się nie tylko sklepami, ale miejscami, gdzie będzie można miło spędzić czas, zapoznając się z nowinkami technicznymi, grając w gry czy przeglądając Internet. Nie zamierzamy spocząć na laurach, więc szukamy nowych sposobów, aby zadowolić klientów - mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik SA.
Klienci referencyjni to, z punktu widzenia firmy, klienci, których pozyskanie jest najtańsze. Dokonują oni zakupu nie pod wpływem kosztownych działań promocyjnych czy reklamowych, ale pod wpływem sugestii rodziny, znajomych itp. W czasach szybkiego rozwoju Internetu znaczenie referencji rośnie, ponieważ sieć umożliwia stosowanie referencji na niespotykaną wcześniej skalę.
Komputronik SA znalazł się również w elitarnym gronie firm, które cieszą się wysokim wskaźnikiem tzw. priorytetu w świadomości konsumentów. Oznacza to, że marka jest wymieniana na pierwszym miejscu przez respondenta w teście na pamięć marki. Posiadanie priorytetu w świadomości konsumenta jest źródłem silnej przewagi konkurencyjnej, ponieważ w wielu sytuacjach oznaczało to będzie nierozpatrywanie przez konsumentów innych alternatyw zakupu.  
Według autorów rankingi, mocne marki pomagają swym właścicielom przejść przez gospodarcze kryzysy. Zestawienie przygotowywane jest od ośmiu lat w oparciu o wyniki finansowe i rolę marki w decyzjach zakupowych konsumentów.
Zobacz sklepy Komputronik w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-12-03 do 2011-12-04

Zobacz także

Komputronik najchętniej polecaną marką

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.