Kolporter: Terminal sprzyja wzrostowi obrotów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-10-20 | 12:28
Kolporter Service w ciągu najbliższych dwóch lat chce podwoić liczbę terminali umożliwiających akceptację kart płatniczych.
Jak wynika z badań rynku w aglomeracjach miejskich, przeciętny Polak płaci kartą za około 30 procent zakupów. Klienci punktów handlowych coraz częściej podejmując decyzję o zakupach, biorą pod uwagę fakt, czy w danym miejscu można zapłacić kartą. Jeśli nie ma takiej możliwości, wybierają inny sklep.
- Istotny jest również fakt, że osoby płacące kartą kupują więcej – mówi Jacek Wnęk, pełnomocnik zarządu Kolportera Service ds. sprzedaży. – Jesteśmy jedną z pierwszych firm na rynku, która zaczęła oferować terminale uniwersalne umożliwiające płatność kartami dla punktów sprzedaży z branży FMCG (sklepy spożywcze, kioski, saloniki i inne). Obecnie współpracujemy z około 5 tysiącami klientów. W ciągu najbliższych dwóch lat zamierzamy tę liczbę podwoić.
Czym kierują się handlowcy, podejmując decyzję o zainstalowaniu w swoich punktach terminali Kolportera Service umożliwiających akceptację kart płatniczych?
– Pierwszym i najważniejszym argumentem jest fakt, że coraz więcej osób po prostu chce płacić kartą za zakupy, bo to znacznie wygodniejsze rozwiązanie niż noszenie portfela wypchanego gotówką. Dla handlowca ważne jest również ograniczenie ryzyka związanego z posiadaniem dużej ilości gotówki w kasie sklepu oraz kosztów z tym związanych (ubezpieczenia, opłaty za konwojowanie, koszty wpłat do banków) – przekonuje Jacek Wnęk.
– Co równie istotne, rozwiązania, jakie oferujemy klientom, umożliwiają funkcjonowanie usługi akceptacji kart płatniczych na tym samym terminalu co doładowania telefonów komórkowych, czy płatności za rachunki. To umożliwia kompleksową obsługę konsumentów i stanowi magnes przyciągający ich do punktów handlowych oferujących takie usługi.
Tylko w ciągu ostatniego roku liczba punktów handlowych posiadających w Polsce terminale z akceptacją kart płatniczych wzrosła ze 150 tysięcy (w I kwartale 2009) do 180 tysięcy (w I kwartale 2010). Liczba transakcji dokonywanych średnio przez jednego klienta przy użyciu karty zwiększyła się w ostatnich pięciu latach czterokrotnie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-09-25 do 2010-09-26

Zobacz także

Kolporter: Terminal sprzyja wzrostowi obrotów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.