Rok 2014 okazał się być dla Parku Handlowego Młyn rokiem sukcesu. Obroty parku systematycznie wzrastały z kwartału na kwartał, aby osiągnąć poziom prawie 58 mln zł, czyli aż 15 proc. wzrost w porównaniu z całym rokiem poprzednim.
–
To już kolejny rok, w którym obroty naszych najemców rosną. Świadczy to o sukcesie formatu parku handlowego i udowadnia przywiązanie klientów do naszego obiektu oraz marek w nim obecnych - mówi Dorota Beltrani, leasing & asset manager w EC Property Managment, spółce zarządzającej obiektem. –
Dodatkowo, wszyscy nasi najemcy, którym kończyły się umowy, zdecydowali się zostać z nami na dłużej, na kolejne pięć lub dziesięć lat.
–
Potwierdza się, że format parku handlowego nie tylko zadomowił się na polskim gruncie, ale staje się niejednokrotnie pierwszym wyborem polskich zakupowiczów, którzy ze względu na m.in. wygodę, wybierają parki handlowe – mówi Jonathan Tinker, dyrektor zarządzający spółki EC Property Management. –
Planujemy dalszy rozwój tego formatu w całej Polsce i będziemy starać się uzupełniać ofertę istniejących już centrów handlowych.
Staranie dobrany mix najemców pozostaje niezmieniony i obejmuje marki takie jak: Sportsdirect.com, posiadający jedynie siedem sklepów w całej Polsce, Piotr i Paweł, TKMaxx, Media Expert, Smyk, Super-Pharm, Deichmann, Kakadu i Komfort.
Park Handlowy Młyn znajduje się w północno-wschodniej części Wrocławia, w bardzo atrakcyjnej lokalizacji – tuż przy centrum handlowym Korona i Castoramie, przy drodze wylotowej do Warszawy. Otwarcie obiektu miało miejsce w grudniu 2008 roku. Od tego czasu, Park Handlowy Młyn cieszy się rosnącą popularnością wśród mieszkańców Wrocławia.
Tagi: